Re: Råd om kluns og hjelm på tur i Califor~
Fra : Arne Lorenzen

Dato : 21-07-11 23:00

Bare lige en lille Update på kluns-situationen her fra Montana efter at vi har forladt higway 1 ved Seattle. (Bare rolig- huset står ikke tomt, det er kun " de rigtig voksne" der er på ferie Vi købte tøjet der hedder "Tornado" fra Rev'it der har netindsatser i bryst, arme og ben, og et udtageligt isolerende, regntæt for. Det er det bedste og mest gennem tænkte mctøj jeg nogensinde har haft, med lukninger og indstillinger de rigtige steder. Vi forlod LA i 37 c. og havde det alligevel fint når vi kørte uden for ( altså for i tøjet) , vinden blæse lige igennem, men sikkerheden er fuldt til stede. Længe oppe ad kysten blev det som derhjemme, med helt ned til 15-18 c. Og med foret monteret var komforten stadig i top, koldere må det dog ikke blive

Har nu skiftet til bil efter 14 uforglemmelige dage på en R1200GS, som jeg hjalp udlejningen med at "forstå" for ellers er det stort set HD de udlejer.
En anden bimmerkører vi mødte (hold da helt op vi har snakket med mange forskellige mennesker) udtrykte sit valg af BMW således: If I should drive a Harley, I had to dress like a gay pirate. Så det er ikke kun Hondakørere det går ud over

Mvh - Arne Lorenzen, nu på vej til Yellowstone, og senere Moabørkenen - i bil