piaskov 2118
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-07-11 09:06

Er begyndt at drikke sodavand, det har jeg ikke
gjort foer i tiden, jeg bryder mig ikke om "brus"
Jeg er igang med nummer 6 siden igaar!

Tror at gennemsnittet over mit liv er maaske det
der svare til 1 eller 2 om aaret!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-07-11 09:21

On Thu, 21 Jul 2011 10:06:18 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> [...]
> gjort foer i tiden, jeg bryder mig ikke om "brus"
> Jeg er igang med nummer 6 siden igaar!

> Tror at gennemsnittet over mit liv er maaske det

Det egentlig mest hvis folk drikker oel, jeg plejer som
regel at sige nej tak, og saa faar man naesten altid bare
en sodavand eller danskvand!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-07-11 09:25

On Thu, 21 Jul 2011 10:20:50 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> Det egentlig mest hvis folk drikker oel, jeg plejer som
> regel at sige nej tak, og saa faar man naesten altid bare

Det er saa ogsaa drevet af det tungeste tortur i verden,
min underbevidsthed havde endda brugt tid paa, at
planlaegge at jeg ikke havde noget vand staaende
igaar aftes!

Vand fra vandhanen lugter sa raddent, hvis man lader det
staa i bare 3-4 dage at jeg nasten kaster op af det!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-07-11 09:55

On Thu, 21 Jul 2011 10:24:45 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> igaar aftes!

> Vand fra vandhanen lugter sa raddent, hvis man lader det
> staa i bare 3-4 dage at jeg nasten kaster op af det!

C-Vitaminer,Calcium/Magnesium,Fiskeolie!
Og om lidt noget jern!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-07-11 09:39

On 21 Jul., 10:55, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> C-Vitaminer,Calcium/Magnesium,Fiskeolie!
> Og om lidt noget jern!
>
> Sane Peter

Ginseng Tonikum/Lysi Tran/Kakao cappucino drik
det var ogsaa lysi tran den anden dag ikke Moellers tran

over den anbefalede dagsdosis

Sane Peter