Pris på lakering af bagkofanger storkbh
Fra : Kim

Dato : 21-07-11 07:47

Hej

Hvad koster det ca. at få en bagkofanger lakeret "Titan Silber"
(metallak) på en BMW E39? Og kan man spare noget ved at klargøre den
selv? Den har et par småhakker som skal udspartles før lakeringen.

--
Mvh, Kim [3000 Helsingør]

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-11 17:18

"Kim" <usenet1@mumbojumbo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på en BMW E39? Og kan man spare noget ved at klargøre den selv? Den har et
> par småhakker som skal udspartles før lakeringen.

Et bud: det blir dyrt.
Jeg gav kr 1000,- for en benzinklap...

Fra : Kim

Dato : 21-07-11 20:30

Hej

On 21-07-2011 18:17, >> Eque << wrote:
> Et bud: det blir dyrt.
> Jeg gav kr 1000,- for en benzinklap...

Nu er det jo opstart + forberedelse der er dyrt. Om man lakerer en
bensinklap eller en kofanger er knap så vigtigt når man er 100% klar til
at lakere.

Bare nogen havde et ca. tal for noget tilsvarende.

--
Mvh, Kim [3000 Helsingør]

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 22-07-11 00:45

> [...]
> at lakere.
>
> Bare nogen havde et ca. tal for noget tilsvarende.

Jeg ved ikke om du kan bruge det til noget..
Min kone kvæstede en kofanger og en baglygte på en Peugeot (Koksgrå
metallak)

En mekainker afmonterede kofanger, skiftede lygte og monterede kofanger Pris
880,- med moms.
Kørte selv kofangeren til auto-lakerer pris 700,- "sort..."

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 22-07-11 02:00

Kim forklarede:

> Nu er det jo opstart + forberedelse der er dyrt. Om man lakerer en bensinklap
> eller en kofanger er knap så vigtigt når man er 100% klar til at lakere.
>
> Bare nogen havde et ca. tal for noget tilsvarende.

Vil tro min lakmand vil kunne gøre det for MAX 2k, skal jeg
spørge ham i morgen ?

--
Venlig hilsen / regards
Brian Vestergaard - 2620 Albertslund

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 22-07-11 02:01

Brian Vestergaard sendte dette med sin computer:

Hvis ja så send mig en mail

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 22-07-11 01:59

Følgende er skrevet af >> Eque <<:
> "Kim" <usenet1@mumbojumbo.dk> skrev i en meddelelse

> Et bud: det blir dyrt.
> Jeg gav kr 1000,- for en benzinklap...

Hmm jeg fik malet sort tag + sorte stolper for 2k

Fra : Ukendt

Dato : 22-07-11 16:22

"Brian Vestergaard" <only4usenet@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hmm jeg fik malet sort tag + sorte stolper for 2k

Okay, jeg har ingen udestue hehe...