Mareridt
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 20-07-11 14:39

Mareridt jeg har haft dem stort set altid så længe jeg kan huske det -
jeg har faktisk vænnet mig til det , men så begyndte jeg på seroquel
også holdte de faktisk op - men nu er de kommet retur , og de er ret stykke.

Måske der er nogen der kender den fornemelse af der går nogen
timer inden man kan ryste dem af sig fra man vågner .

er der nogen der har erfaringer med hvordan man bearbejder dette fænomen ?

--
Mv.
Bo M Mogensen

The Genius Of The Crowd
http://alturl.com/nbj6g
Charles Bukowski

Fra : kim holm

Dato : 22-07-11 14:55

jeg kender det godt det kan være meget belastende men efter min læges udsagn
så er der ikke noget der kan gøres medicinsk

kim

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 24-07-11 14:58

>jeg kender det godt det kan være meget belastende men efter min læges
>udsagn så er der ikke noget der kan gøres medicinsk

Hos børn hjælper det at lade dem sove noget koldere, enten i rummet eller
med en tyndere dyne.

Mvh Maria