bil nu tog
Fra : Ukendt

Dato : 20-07-11 21:16

Skal til Hovedstaden med tog for første gang.
Tar normalt bilen.

Har printet online billet med et tognummer, vogn og siddeplads.

Det er et IC-lyntog og vel ikke et IC3 tog ?

Hvor ser jeg tognummeret på toget og vogn-nummeret ?

Ja indrømmet, er absolut 1. gangs DSB'er

Fra : jan.froerup@gmail.co~

Dato : 20-07-11 21:30

">> Eque <<" <n/a> skrev :

>Skal til Hovedstaden med tog for første gang.
>Tar normalt bilen.
>
>Har printet online billet med et tognummer, vogn og siddeplads.
>
>Det er et IC-lyntog og vel ikke et IC3 tog ?

Hvis du kan fortælle tognummer, og afrejsetidspunkt kan det ses

>Hvor ser jeg tognummeret på toget og vogn-nummeret ?
>
>Ja indrømmet, er absolut 1. gangs DSB'er

Tognummeret står i køreplanen !

Vognnummeret står normalt på selve toget - IC 3 har skilte.

(Her på egnen kører der som regel kun dobbeltdækkere)

--
Jan_stevns

Life sucks !! - pass the beernut's

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 20-07-11 22:11

Den 20.07.2011 kl. 22:15 skrev >> Eque << <n/a>:

> Skal til Hovedstaden med tog for første gang.
> Tar normalt bilen.

Husk nu at København ligger på førstesal.

mvh
Henning

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 20-07-11 22:14

Den 20-07-2011 23:10, Henning Præstegaard skrev:

> Husk nu at København ligger på førstesal.

Det er da muligt, men det ligger ikke på førsteklasse

<dukkermigforalkasteskytset.avi>

--
Uffe Bærentsen

Fra : Alan

Dato : 22-07-11 07:15

"Uffe Bærentsen" <leiti_FJERNES_@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er da muligt, men det ligger ikke på førsteklasse
>

> <dukkermigforalkasteskytset.avi>
>
> --
> Uffe Bærentsen

Ja problemet er, at der næsten kun bor jyder i københavn, så det er altid et
paradoks når jyder rakker kbh ned.

Fra : hanzen

Dato : 22-07-11 07:19

"Henning Præstegaard" wrote in message news.vyxrr9kdo3vrwi@vista...

Den 20.07.2011 kl. 22:15 skrev >> Eque << <n/a>:

> Skal til Hovedstaden med tog for første gang.
> Tar normalt bilen.

Husk nu at København ligger på førstesal.

Jeg troede det lå i kælderen.
Hint: Skybrud.

-- --
hilzen
Hanzen

Fra : Ukendt

Dato : 22-07-11 16:20

"hanzen" <hanzen@mailmeej.dk> skrev i en meddelelse

> Husk nu at København ligger på førstesal.
>

> Jeg troede det lå i kælderen.
> Hint: Skybrud.
>
> -- --
> hilzen
> Hanzen

Ja rotterne er nok på loftet.

Fra : jan.froerup@gmail.co~

Dato : 22-07-11 17:38

">> Eque <<" <n/a> skrev :

>Ja rotterne er nok på loftet.

Nej - de kommer ind med 4 toget :)

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 22-07-11 18:40

On Fri, 22 Jul 2011 18:37:55 +0200, jan.froerup@gmail.com wrote:

>Nej - de kommer ind med 4 toget :)

>--

*LOL*

Så er munden lukket på dem for en stund.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : jan.froerup@gmail.co~

Dato : 22-07-11 21:11

folmer@rasmussen.dk skrev :

>*LOL*
>
>Så er munden lukket på dem for en stund.

De kender sgu nok ikke engang udtrykket :)

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-11 22:37

Min ankom allerede 10:27.

Fra : Steen F.

Dato : 20-07-11 22:14

Den 20-07-2011 22:15, >> Eque << skrev:
> [...]
>
> Det er et IC-lyntog og vel ikke et IC3 tog ?
>
> Hvor ser jeg tognummeret på toget og vogn-nummeret ?
>
> Ja indrømmet, er absolut 1. gangs DSB'er

Hehe, moaaar!!! Hvordan ta'r man toget??

Jeg tar heller ikke særlig tit toget, men kan da huske at vo9gnnummeret
står oven over døren med rød digital skrift.
Og tognummer? Altså hvis dit tog kører 14.24 så indfind dig 15 minutter
før og se hvad der står på skærmen på perronen. Hvis du skal til Kbh så
står det jo på skærmen om toget kører derhen og om tidspunktet passer
med billettens tidspunkt. Så er det heller ikke sværere.
Om det er et IC3 eller lyn må vel også stå på siden da du bestilte?
Ellers står det højest sandsynligt på rejseplanen.dk ud for den afgang
du har valgt. Der står nomalt togsæt nummer og jeg mener også hvilken
type tog der er tale om. RE er reginaltog osv.

Fra : Ukendt

Dato : 20-07-11 22:45

Ok, studerede lidt i køreplanen og der stod det hele og
det passede med det på billetten.
Tak.

Fra : marberg

Dato : 23-07-11 19:09

> Hehe, moaaar!!! Hvordan ta'r man toget??

Jeg er sikker på du sagtens vil føle dig hjemme i Køvenhavn!!!!

marberg

Fra : Steen F.

Dato : 23-07-11 22:48

Den 23-07-2011 20:08, marberg skrev:
> Jeg er sikker på du sagtens vil føle dig hjemme i Køvenhavn!!!!

Du er måske en af dem der ikke kan finde ud af at købe en billet og
stige på toget?

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-11 16:56

> Du er måske en af dem der ikke kan finde ud af at købe en billet og stige
> på toget?

Jeg tar bilen næste gang (i august) for der er for lidt at spare og
komforten er for ringe. Men de var ret præcise som eneste gode, men tid har
jeg nok af så det var egentlig blot en detalje..

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 20-07-11 22:27

">> Eque <<" skriver:

> Det er et IC-lyntog og vel ikke et IC3 tog ?

Det kommer an på, hvilken station du skal med fra.

IC-lyn køres med IC3 og IC4 (hvis de kan køre)

http://da.wikipedia.org/wiki/Lyntog

Klaus
http://www.moppe.dk