Erfaringer med Fyns Sejlservice...
Fra : Allan

Dato : 18-07-11 04:16

Har kigget mig lidt omkring på nettet - men har ikke kunnet finde
nogle, der er har erfaringer (positive/negative) med http://www.fyns-sejlservice.dk

Er der nogle her der kender til dem?

Mvh
Allan

Fra : Grandoldman

Dato : 20-07-11 03:28

On 18 Jul., 12:15, Allan <allan...@gmail.com> wrote:
> Har kigget mig lidt omkring på nettet - men har ikke kunnet finde
> [...]

Hej Allan

Jeg kender dem ikke - men det må da også komma an på om hvad de skal
lave for dig..
Fordi jeg bruger altid en sejlmager i Rudkøbing når jeg skal have
lavet eller omsyet sejl.

Hilsen

Andy

Fra : Ukendt

Dato : 20-07-11 20:27

> [...]

lave for dig..
Fordi jeg bruger altid en sejlmager i Rudkøbing når jeg skal have

og det er godt - hvad hedder han?
Hvad har du fået lavet?

Jeg skal have nogle sejl syet - efter mål.

Fra : Niels

Dato : 22-07-11 18:31

Fyns-sejlservice de syr ikke sejlene selv. jeg ville vælge www.dk-sails.dk i
Rudkøbing der har jeg fået syet flere sejl, de tager selv mål og syr dem og
giver gerne gode råd.
mvh Niels

Fra : Grandoldman

Dato : 23-07-11 01:58

On 22 Jul., 19:31, "Niels" <X...@hotmail.com> wrote:
> [...]
>
> Har kigget mig lidt omkring på nettet - men har ikke kunnet finde

Jeg har også fået lavet flere sejl og fået monteret et rulleforstag
hos dk-sails.dk og er kun tilfreds..
De er også meget hjælpsomme og kender ikke dumme spørgsmål

Hilsen

Andy