mc-klub
Fra : kim holm

Dato : 18-07-11 11:29

hej
Jeg skriver til dig da jeg er blevet opfordret til det af en fyr der heder
Carsten, på grund af at jeg har en annonce i Outlook express omkring mc-klub
du kan se den herunder:

Jeg er en gammel nisse på 58 fra albertslund jeg kan ikke længere køre
motorcykel på grund af en ulykke hvor jeg næsten mistede et ben, og kan
derfor ikke komme ud med mindre jeg bruger kørestol
men savner det meget og ikke er det motorcyklen jeg savner det er
også det sammenhold der var blandt vores medlemmer i klubben
derfor er det så nu jeg søger personer af ælder herkomst og som kunne tænke
sig at være med til at oprette en klub igen både med og uden motorcykel og
der faktisk kun en ting jeg godt kunne tænke mig og det var at den kunne
opbygges omkring det enkelte kristene budskab medmenneskelighed

kim holm
capellavænget 44
2620 albertskund