Speciel bil
Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 18-07-11 16:48

Nissan Cube
http://www.theautoabc.com/auto/2009-nissan-cube-car-pictures.html

--
sayonara
Martin MOse Larsen

Fra : Per Jensen

Dato : 18-07-11 20:34

On 18/07/11 17.47, Martin Mose Larsen wrote:

> Nissan Cube
> http://www.theautoabc.com/auto/2009-nissan-cube-car-pictures.html

Endnu en ekstrem konceptbil vi aldrig kommer til at se på vejene ?

(Ja køn er den fandeme ikke)

// Per.

Fra : Søren Blom

Dato : 18-07-11 22:57

"Per Jensen" wrote

Endnu en ekstrem konceptbil vi aldrig kommer til at se på vejene ?

Der er da ikke noget koncept i den, den er bare aldrig blevet solgt i
Europa, den sælges i Japan og muligvis også i USA.

Venlig Hilsen

Søren Blom

Hvis en mand siger noget, ingen kvinde høre, har han så stadig uret?

Fra : Armand

Dato : 02-08-11 15:42

Den 18-07-2011 23:56, Søren Blom skrev:
> [...]
>
> Der er da ikke noget koncept i den, den er bare aldrig blevet solgt i
> Europa, den sælges i Japan og muligvis også i USA.

Husets frue havde set den på autobahn'en mod Berlin og syntes at der var
så grim at hun måtte surfe efter den på nettet.

Jég havde noteret mig den fra pressen engang, men har først nu set
interiøret

Der var nogle stykker af dem i trafikken da vi ferierede på Miami Beach,
men dér er der så mange fede biler at man ikke gider dreje nakken for en
simpel Porsche Cayenne, men så havde fruen da en hadebil at skule efter
Aprospos, så fastholder jeg min mening om at Porsche Panamera ér grim og
stor af en Porsche at være.
Personligt kigger jeg langt efter de nye/aktuelle Maserati's, men
forskellen mellem en GT og den firedørede Quattroporte er ikke så grel
at sidstnævnte kommer til at se så voldsom ud som Panamera'en :-|

--
Armand.