Og saa er det vist det sidste af DF' svine~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-07-11 00:56

EMDR lavet af Karsten Bjoernholt og en del andre
i Humlahaven 27, og drevet af smerte signaler til
brainstem og limbic system!

Der blandt andet har gjort folk skeloejet paa tv kanalen
TV2 News!

"Du maa aldrig foele dig i sikkerhed"
"Du skal altid foele dig overvaaget"
"Du skal altid foele dig restloes, og ikke kunne finde ro"
"Du skal tro andre taler om dig bag din ryg konstant"

Der er ca. en dag af lignende udtalelser
Der meste er lavet af sadist nazisten der paastod hun
var en joede og muligvis ogsaa var det"
(jeg kender ikke personens navn)

Krydspost: dk.politik,dk.helbred

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-07-11 01:00

On 18 Jul., 08:56, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> Der er ca. en dag af lignende udtalelser
> Der meste er lavet af sadist nazisten der paastod hun

Og det er gjort via Quantum Entangelment!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-07-11 01:42

On 18 Jul., 08:59, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Og det er gjort via Quantum Entangelment!
>
> Sane Peter

Og "Du skal vaere voldelig overfor kvinder"
og saa er der "Du skal vaere et dumt svin overfor kvinder ellers
kan de ikke li dig"

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-07-11 01:02

> Og det er gjort via Quantum Entangelment!
>
> Sane Peter

Det har vaeret i 1998-2001

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-07-11 02:30

On 18 Jul., 09:02, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Det har vaeret i 1998-2001
>
> Sane Peter

Og "du skal vaere den onde"
"du skal vaere den onde og vi det inderst inde"
(Det goer naesten altid maend svage psykisk)

"Du maa ikke have din rene samvittighed"
"Du skal vaere beskidt"
"vi vil have din rene samvittighed"
(1998-1999)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-07-11 03:01

On 18 Jul., 10:30, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> "du skal vaere den onde og vi det inderst inde"
> (Det goer naesten altid maend svage psykisk)
>
> "Du maa ikke have din rene samvittighed"

Det var i Humlehaven 27 min egen lejlighed!
Jeg er ogsaa godt klar over at det jeg skriver efterhaanden
eFterhaanden er saa ekstremt og utroligt, at det kun er de
fyssiske beviser, og basal viden om Kvante Mekanik og
Quantum Entangelment der goer at jeg ikke bare fremstaar
som en 100% vanvittig bindegal loegnhals!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-07-11 03:16

On 18 Jul., 11:01, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Quantum Entangelment der goer at jeg ikke bare fremstaar
> som en 100% vanvittig bindegal loegnhals!

Der sidder faktisk folk lige nu, og er desperate for ikke
at fremstaa som svinene i menneskeheden, i historie
boegerne om et par tusinde aar, skulle arten leve
saa laenge!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-07-11 02:56

> [...]
> "du skal vaere den onde og vi det inderst inde"
> (Det goer naesten altid maend svage psykisk)
>
> "Du maa ikke have din rene samvittighed"

Eftersom at softwaren i mit alarmsystem er lavet om!
Og der stillet en oedelagt pik statue ude foran!

Saa er det vaerd at bemaerke, et ca. to aar inden jeg
flyttede ind her, dvs. 2003 at hvis jeg sveder kraftigt
og der kommer et par draaber paa mine briller og det
toerre ind, saa har det en modbydelig oliefarve, som
hvis der er spildt benzin paa en vandpyt!

saa jeg maa bare bruge mine "evner" til at fjerne
det fra min kropsvaeske, sammen med eventuelle
skader det har gjort!

Og na ja, "du maa ikke have ret"
"du maa ikke tro du har ret"

Udtalelsen vand er vaadt feks. I kombination med en tortur
drevet kvante mekanisk aktiv brainstem
(og det overstaaende)

Gu har jeg da ret!

De mennesker fatter ikke hvad de foretager sig!

Der ligger ogsaa nogle stykker af
"du er en idiot"
"du skal vaere en idiot"

osv osv....

Dj Aevl brugte en del tid paa at faa mig til at syntes
det ville vaer sjovt at bilde folk ind at jeg er en idiot
og saa overraske dem ved ikke at vaere det bagefter!

Jeg mener faktisk det var mig selv der bragte det paa bane

Jeg var ihvertfald meget tiltrukket af ideen om ikke at blive gjort
til en idiot permanent!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-07-11 01:58

On 18 Jul., 10:55, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Jeg mener faktisk det var mig selv der bragte det paa bane
>
> Jeg var ihvertfald meget tiltrukket af ideen om ikke at blive gjort

Der er en del programmering, lavet af Dj Aevl!
Der drejede sig om at lave et saet modsatte koerende
ting, og derefter saette dem op imod hinanden!

Feks: gaa til venstre versus gaa til hoejre!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-07-11 02:31

> [...]
>
> Jeg mener faktisk det var mig selv der bragte det paa bane
>
> Jeg var ihvertfald meget tiltrukket af ideen om ikke at blive gjort

Der er gjort 15 siden igaar, der syntes det er bedre hvis jeg
er doed, og saa bagefter proeve at overbevise folk om at
jeg er fuld af loegn, og at forbrydelsen ikke har foregaaet i
Danmark!

Og at mine evner er simpelthen bare fordi jeg er blevet torteret,
indtil jeg udviklede dem!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-07-11 02:53

On 19 Jul., 10:30, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Danmark!
>
> Og at mine evner er simpelthen bare fordi jeg er blevet torteret,

Og mit eget programmerede selv,(min undderbevidsthed)
har gjort en 100 procent klassisk sindsyge bolig!

Tomme vandflasker i skraldesaekke(Jeg drikker vand paa flaske)
rod over det hele, en stor svinesti!

Og mig selv t-shirt med fedt pletter paa(Moellers tran)
Og strit haar der skriger sindsyg paa alle frekvenser!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-07-11 02:44

> [...]
> Danmark!
>
> Og at mine evner er simpelthen bare fordi jeg er blevet torteret,

Og en 300 stykker, af loegn maskiner!
"Bare selv find paa en god grund til at alting der er gaaet
galt i dit liv er P.Nicolaysens skyld"

Og
En eller anden form for genstart, fordi de gaar ned, hvis
den bliver fjernet!

ogsa diverse variationer,"had den person for alt hvad der er
gaaet galt i dit eget liv"

Det er ikke Dj Aevl eller Bjoernholt

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-07-11 03:19

On 19 Jul., 10:52, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Og mig selv t-shirt med fedt pletter paa(Moellers tran)
> Og strit haar der skriger sindsyg paa alle frekvenser!

Alt i alt, det stoerste misbrug og oedelaeggelse af regnekraft
og potentiale, siden jeg gjorde unified law of everything
ud i begyndelsen i ingenting, saaledes at der var folk jeg
kunne goere noget religion for, og bagefter:
"goere noget for folks religion"

En ring paa hjernen, en ring paa hjoernen,
kvante mekanisk af tortur, den eneste aegte hjoernering,
enhjoerringen som er mig!

Den stoerste tyr i universet med sine horn snurret rundt
om sig selv!

(25 April 1973-Tyrens Stjernetegn)

Horn-Frontal Lobes, de eneste staerke nok til at holde
styr paa en kvante mekanisk aktiv brainstem og samtidig
grave sig igennem en singularitet!

Sane Peter(mangler ca. 3/4 af min IK sammenlignet med
foer emdr)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-07-11 03:33

On 19 Jul., 11:19, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> styr paa en kvante mekanisk aktiv brainstem og samtidig
> grave sig igennem en singularitet!
>
> Sane Peter(mangler ca. 3/4 af min IK sammenlignet med

Alt det jeg mindst vil naar jeg mindst vil det!
Endnu en grund til at det kvante mekaniske mareridt
er aegte og er blevet gjort!(Helvede)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-07-11 04:06

On 19 Jul., 11:33, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Alt det jeg mindst vil naar jeg mindst vil det!
> Endnu en grund til at det kvante mekaniske mareridt
> er aegte og er blevet gjort!(Helvede)
>
> Sane Peter

Ramt af kemi, det er lige meget hvordan bare nogle droner
styret af en heks i Frankrig(fordi jeg goer noget for den religion)
Som ikke kan holde til at hun er doed og i Helvede!

Det med hvordan er fordi det er reulatet der taeller,
Paavirk en kat Tyskland, og en en person er et par minutter
forsinkede, og paa grund af det 2-30 stykker lidt senere,
Effekten breder sig ligesom ringe i vandet, goer
det en tre fire steder og den samlede effekt:
lufttryk,temperatur,kropskemi osv osv....

og praecis den skade der oedelaegger praecis de axons,dendrites
ect ect...... Der er mest modbydelige for mig!

Fordi jeg er programmeret til ikke at forsvarre mig selv!

Praecis de rigtige bliver rasende, og de rigtige sindsyge,
ustabile osv...... til at resulatet er opnaaet!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-07-11 04:39

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-07-11 04:51

On 19 Jul., 12:38, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]

Jeg er begyndt at rumstere med at soerge for
at fra 1. Januar 2011 og resten af mit liv, at
paavirke til det ikke findes typer af atomer eller
molekyler i mig selv, som ikke fandes i mig selv
mellem 1987-1992(hvor jeg boede paa Egholmvej 28,
paa Lolland et par kilometer fra byen Horslunde
(med undtagelse af, i mine taender)

Noget med at "stabilisere hjernen!"

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-07-11 05:18

On 19 Jul., 12:51, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> molekyler i mig selv, som ikke fandes i mig selv
> mellem 1987-1992(hvor jeg boede paa Egholmvej 28,
> paa Lolland et par kilometer fra byen Horslunde

Jeg sidder og indser at med de evner jeg har bevist jeg har
"offentligt" og det faktum at softwaren i mit alarmsystem
er lavet om, og at der staar en oedelagt pik statue ude foran,
trampet flad,fyldt med huller og ingen kugler i Kalaha spillet!
Og det jeg lige har haft skrevet om atomer og molekyler!

Saa er der ingen maade jeg kan blive kaldt en Paranoid
paa, medmindre det er af en inkompetent og uduelig
person der goer det!

Det var ellers en af de ting Karsten Bjoernholt forsoegte
at programmere mig til at tro!

Da det gik galt for ham at programmere mig til
at stemme paa det politiske parti DF!

Det var hans eneste udvej!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-07-11 04:26

> [...]
>
> Praecis de rigtige bliver rasende, og de rigtige sindsyge,
> ustabile osv...... til at resulatet er opnaaet!

Jeg har ikke haft kigget i et stykke tid, virker hende
den kvindelige finans reporter med sort haar stadigvaek?

Hende jeg satte til at fremstaa som det stereotypiske national
socialistiske billede af en pengegrisk joede?

Tv kanalen tv2news

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-07-11 05:28

On 19 Jul., 13:18, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Det var ellers en af de ting Karsten Bjoernholt forsoegte
> at programmere mig til at tro!
>
> Da det gik galt for ham at programmere mig til

Kors, det hjalp en del(naar foerst beviserne ligger i nyhedsgruppe
arkiver i hele verden)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-07-11 05:52

On 19 Jul., 13:28, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Kors, det hjalp en del(naar foerst beviserne ligger i nyhedsgruppe
> arkiver i hele verden)
>
> Sane Peter

Jeg boede der faktisk ogsa i 1985 og 1986!
Hos min morbror og hans kone!

Jeg kan huske det blev ordnet gennem familie
plejen, saadan de ogsa fik nogle penge ud af det!

Fik endda lavet en ordning, da jeg var 19, hvor
de ogsaa fik udbetalt lidt, inden jeg var inde som
vaernepligtig!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-07-11 06:39

On 19 Jul., 13:52, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Fik endda lavet en ordning, da jeg var 19, hvor
> de ogsaa fik udbetalt lidt, inden jeg var inde som

Jegg sad lige og saa paa billeder, et nede fra terassen paa
Egholmvej 28, jeg tror jeg har vaeret 20 aar gammel,
og hjemme paa weekend(mens jeg var soldat)

dert var vist min kusines foedselsdag
Den aeldste(Pia og Nina, Pia den aeldste!)

Desuden er der Mogens og Martin Soerensen,Kim roemer,
og Benjamin(Boenne, en Hebraer!) saa er der (hun hed vist Pernille)
Kim Roemers venninde!

Kors, det foeles som om det er et helt liv siden, jeg sad der
haarfraeset og med briller!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-07-11 07:04

On 19 Jul., 14:38, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Kim Roemers venninde!
>
> Kors, det foeles som om det er et helt liv siden, jeg sad der

Det maa have vaeret sommerferie,jeg kan huske jeg havde
lyst til at kneppe hende der Pernille, jeg laa sammen med
hende paa stranden over paa Vejroe og hun laa og viste
hendes fordele!

Kim,Mogens og Martin var igang med et eller andet!

Det maa have vaeret foer jeg blev 20!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-07-11 07:30

On 19 Jul., 15:03, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
Hmm, grim olie i shampoo eller varmt vand!
(varmt vandsbeholderen)

Det har der vaeret i mange aar, hvis jeg sveder, saa
og der kommer et par draaber paa mine briller
og det indtoerre, saa ligner det et olie spild paa en vandpyt!
(det er vist for at oedelaegge huden)

(jeg tror faktisk jeg har en Kusine der er aeldre end Pia,
paa min fars side, nu jeg taenker over det!)

Det er bare Bjoernholts sindsyge,
der uden tvivl tror de har en go grund til det!

(under alle omstaendigeheder lugter det grimt)
Og det er ikke lykkedes!

Og det er heller ikke lykkedes at goere mig til
en nazist,perverser,alkoholiker og pillemisbruger!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-07-11 08:11

On 19 Jul., 15:29, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]

Hmmmmm, det maa have vaeret i November 2005
at det med olie i varmtvandsbeholderen blev gjort!

Jeg kan huske DJ Aevl staa og tude som et lille barn
og bagefter kraeve at jeg gjorde det samme, fordi ellers
ville det vaere pinligt for ham!

Det var vist ham og Bjoernholt, DjAevl stod og tudede som et lille
barn og kraevede at jeg skulle slaas ihel eller vaere bedoevet ihjel,
Da han ellers aldrig toer tortere nogen, hvis han faar folk paa nakken
som han har torteret!(;et maa have vaeret i 1999!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-07-11 08:16

Under alle omstaendigheder, saa er det ikke det jeg
forventede da jeg gik med til emdr fordi jeg var lidt
deprimeret i 1998!

Sane Peter