Re: Endelig et vidtgående udspil til en or~
Fra : Mikael L

Dato : 12-07-11 15:17

Den tirsdag den 12. juli 2011 22.13.20 UTC+2 skrev Finn Guldmann:

> Og hvad gør det dig at han er ryger?

Mon ikke det blot er sagt for at illustrerer hvor meget en ryger lugter?
Jeg er selv gammel ryger og har ikke røget siden 2005, men nu hader jeg stanken af cigaretter.
Endda så meget at jeg bliver irriteret over når personen i bilen foran mig puster røg ud af vinduet og jeg kan lugte de i min bil, selvom jeg har lukkedede vinduer. Det er fandme klamt.

> Har du tænkt over at hver gang der kører en bil forbi indånder du så
> meget dårligdom at du lige så godt kunne havde røget smøgerne selv?

> Hvis vi skal til at sortere i hvilke mennesker vi vil hjælpe og hvilke
> vi ikke vil hjælpe, vil jeg have dem der kommer til skade på grund af
> konkurrencesport med blandt dem der ikke skal hjælpes.
>
> De er en større belastning for samfundet end rygere og alkoholikere til
> sammen.

Det kan du selvfølgelig dokumentere? Jeg er ikke idrætsmand ud fra den overbevisning om at der er flere der kommer til skade ved at dyrke det end ikke gøre det.

Mikael