Attn.: Hans Paulin/Finn Guldmann
Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 10-07-11 10:31

Henne i den region hvori I begge to har fast bolig, ligger der noget
der hedder Gråsten Teglværk.

Henne på det teglværk har de en truckfører, som lyder navnet Peter
eller Petter.

Ham kan hverken I, eller regionen være tjent med.

Det er godt nok den værste gnavpot jeg har mødt i nyere tid. Han var
så slem, at selv de lokale der var der samtidigt med mig, kom og
undskyldte på hans vegne.

Er der ikke en af Jer to der evt. kan få ham aflivet, eller på anden
måde passificeret, for han er bestemt ikke nogen god reklame for
egnen.

Jeg tror faktisk han var indensognsk.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Finn Guldmann

Dato : 10-07-11 11:42

Den 10-07-2011 11:31, folmer@rasmussen.dk skrev:
> [...]
> Det er godt nok den værste gnavpot jeg har mødt i nyere tid. Han var
> så slem, at selv de lokale der var der samtidigt med mig, kom og

Han er lidt speciel, men accepterer man at han altså godt ved hvordan
man læsser en trailer, er han egentlig mulig at få et ganske hyggelig
forhold til.

(Det kan selvfølgelig være en medvirkende årsag at man siger "Mojn" når
man møder ham, og derefter forklarer at man egentlig "ikke har lov" til
det fordi man er tilflytter. (Men hva'fa', da jeg kørte Italien brugte
jeg også "Ciao" hele tiden og igen.))

> Er der ikke en af Jer to der evt. kan få ham aflivet, eller på anden
> måde passificeret, for han er bestemt ikke nogen god reklame for
> egnen.

Efter min erfaring er han ikke den mest oplagte kandidat til den der omgang.

Rundt omkring er der mere oplagte kandidater.

Nr. 1 på min liste er "Harry". En "rampeboss" på et Aldi centrallager i
Belgien.

Han var special. Han gjorde hvad han kunne for at vise sin foragt for
chauffører.

Da han til sidst blev for meget (Han mente det var mit eget problem at
hans el-palleløfter var løbet tør for strøm inden jeg var færdig) og jeg
klagede min nåd til lagerbossen var svaret "Åh nej, ikke igen".

> Jeg tror faktisk han var indensognsk.

Jeg tror du har ret i at han er en af dem der er "berettiget" til at
sige Mojn".

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 10-07-11 12:14

On Sun, 10 Jul 2011 12:42:18 +0200, Finn Guldmann <n@a.invalid> wrote:

>Han er lidt speciel, men accepterer man at han altså godt ved hvordan
>man læsser en trailer, er han egentlig mulig at få et ganske hyggelig
>forhold til.

>--

Det kræver helt sikkert mere end et besøg.

> [...]

>man møder ham, og derefter forklarer at man egentlig "ikke har lov" til
>det fordi man er tilflytter. (Men hva'fa', da jeg kørte Italien brugte

Skik følge - eller land fly. Det er kun rimeligt, bare man ikke bliver
tvunget til at spise egnsretterne. De kan godt være noget alternative.

>--

>Efter min erfaring er han ikke den mest oplagte kandidat til den der omgang.

>--

Næh, der er mange rundt omkring der ikke skulle have et embede der
omfatter omgang med andre mennesker.

>--

>Rundt omkring er der mere oplagte kandidater.

>--

Tyskerne er temmeligt gode til det der. Sådan en tysk Lademeister har
s'gu ikke megen humor.

> [...]

>hans el-palleløfter var løbet tør for strøm inden jeg var færdig) og jeg
>klagede min nåd til lagerbossen var svaret "Åh nej, ikke igen".

Bossen har vel ansat ham, så kan han vel også fyre ham?

>--

>Jeg tror du har ret i at han er en af dem der er "berettiget" til at
>sige Mojn".

>--

Det er jeg helt sikker på.

For at rette op på det hele skulle jeg over til Sønderborg, hvor SAAB
har en lille afdeling hvor de laver simulatorer til det svenske
søværn. Der skulle jeg hente 1 colli på 200 Kg. og 6 meter.

Der var der andre boller på suppen. Morgenkaffe og rundstykker +
tilbud om at få thermokanden fyldt op. Det var straks sønderjysk som
det plejer at være.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Finn Guldmann

Dato : 10-07-11 19:31

Den 10-07-2011 13:13, folmer@rasmussen.dk skrev:
> Det kræver helt sikkert mere end et besøg.

Hvis man kommer uheldigt fra det første kan det godt kræve mange.

> Skik følge - eller land fly. Det er kun rimeligt, bare man ikke bliver
> tvunget til at spise egnsretterne. De kan godt være noget alternative.

Nu har jeg altid haft en mani med at jeg vil vide hvad jeg får serveret,
og at jeg selv vil bestemme hvad jeg spiser.

> Næh, der er mange rundt omkring der ikke skulle have et embede der
> omfatter omgang med andre mennesker.

Har mødt en del hvor jeg tænkte at vedkommende burde sættes til et
arbejde hvor der ingen kundekontakt var.

> Tyskerne er temmeligt gode til det der. Sådan en tysk Lademeister har
> s'gu ikke megen humor.

De står også højt på min liste.

> Bossen har vel ansat ham, så kan han vel også fyre ham?

Ikke givet. Jeg vil tro at en hel del af dem vi tænker på primært opnår
at blive ansat som en følge af familiære relationer.

Fra : Ukendt

Dato : 10-07-11 13:48

<folmer@rasmussen.dk> wrote in message news:mtri17dp877rp0aaf5og20dvakp4hfa0cj@4ax.com...

> [...]
>
> Er der ikke en af Jer to der evt. kan få ham aflivet, eller på anden
> måde passificeret, for han er bestemt ikke nogen god reklame for

Sådan er vi da alle her i det sønderjyske :P

--
Tom

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 10-07-11 14:26

"Tom >" <<nospam> skrev i meddelelsen

> <folmer@rasmussen.dk> wrote in message

> Sådan er vi da alle her i det sønderjyske :P

Så kan man godt glæde sig til at køre over grænsen igen - trods alt den snak
i dagspressen?

:)

--
Per
www.campingogbil.dk

Fra : marberg

Dato : 10-07-11 18:48

> Så kan man godt glæde sig til at køre over grænsen igen - trods alt den
> snak i dagspressen?

Ja det er bare med at komme afsted! livet er for kort til vrisne
sønderjyder!!!

marberg

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 11-07-11 19:25

Den 10-07-2011 19:47, marberg skrev:

> Ja det er bare med at komme afsted! livet er for kort til vrisne
> sønderjyder!!!

Findes der sådan nogen?

--
Uffe Bærentsen

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 13-07-11 16:05

Følgende er skrevet af folmer@rasmussen.dk:
> Ham kan hverken I, eller regionen være tjent med.

Vær glad for du ikke mødte mig de 4 år jeg kørte truck fast ;)

Kulde, træk, støv og stress ka hurtigt gi lidt psykosomatiske problemer

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 13-07-11 19:38

Den 13-07-2011 17:05, Hans Paulin (6310) skrev:
> Følgende er skrevet af folmer@rasmussen.dk:
>
> Vær glad for du ikke mødte mig de 4 år jeg kørte truck fast ;)

Det har jeg da prøvet på under 5 minutter.
En tur uden for asfalten, og den er hjemme.

--
MVH
Ib Jakobsen

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 16-07-11 08:16

On Wed, 13 Jul 2011 17:05:03 +0200, Hans Paulin (6310)
<me@privacy.net> wrote:

>Følgende er skrevet af folmer@rasmussen.dk:
>
>Vær glad for du ikke mødte mig de 4 år jeg kørte truck fast ;)
>
>Kulde, træk, støv og stress ka hurtigt gi lidt psykosomatiske problemer
>

>--

Er du ikke lidt tung i røveren?? Skal du virkelig være 4 år om at
finde ud af, at det ikke er noget for dig?

--

Venlig hilsen
Folmer