Overhalingsforbud - i virkeligheden.
Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 09-07-11 19:22

Nu har jeg så haft muligheden for at køre på E45 fra den ene ende til
den anden - og retur.

Når der bliver sæsonreguleret for camperingswugne, så er det
overhovedet ikke noget der kan bringe min morgenurin på kogepunktet.

Det siger sig selv, at man ikke kan sætte tempostaten til max. når man
kører på ved Åbenrå, og først slukke igen lige før Frederikshavn, men
langt det meste af vejen kan man faktisk godt anvende tempostaten,
idet der bliver kørt temmeligt jævnt. Ca. 85-86 km/t. det meste af
vejen, det er godkendt.

På hele strækningen overhalede jeg kun 2 feriearrangementer på hele
turen, et sted hvor det var lovligt.

--

Venlig hilsen
Folmer