Dagens muntre indslag.
Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 09-07-11 11:51

Som det fremgår af en anden tråd, er jeg aktiv igen, og det er som
sædvanligt ikke kedeligt.

I går skulle jeg tanke diesel på en OKQ8 oppe ved Norrköping. De har
en afdeling kun for lastbiler med hurtigpumpe und alles.

Da jeg kommer hen til anlægget, holder der en Volvo S80 iført en
ordentlig skidespræller af en camperingswugn.

Det er helt i orden med mig, da de normale personbilspumper ofte står
så tæt at det er umuligt at komme til, hvis man har påhæng.

Lige præcis det anlæg vi her taler om, er et datterselskab af Q8 som
hedder IDS - International Diesel Service. Det er kun for lastbiler.
Derfor er der ikke elille pistol, men kun de store til hurtigpumpning.

Det synes jeg lige jeg ville fortælle det ældre ægtepar der holdt ved
anlægget.

Jaaaaaaaamen, der var sateme ikke andet en bøwl og ballade med de
lastbilchauffører, og jeg måtte da for saaaaatan og helvede kunne
forstå, at jeg kunne komme til når det blev min tur, og ikke et sekund
før!!

Til den svada kunne jeg jo kun svare: Jow..........

Ganske kort tid efter begyndte affedtningen af Volvo og
camperingswugn, samt rensning af de ferierendes klæder.

Jeg kunne jo ikke gøre andet end at gå i en passende bue udenom, og
mumle for mig selv, hvor ilde sådan noget diesel lugter, især når det
kommer på tøjet.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 09-07-11 12:07

folmer@rasmussen.dk tastede følgende:
> [...]
>
> Jeg kunne jo ikke gøre andet end at gå i en passende bue udenom, og
> mumle for mig selv, hvor ilde sådan noget diesel lugter, især når det

Hehe... havde nok lige smidt en bemærkning de med sikkerhed
fik hørt

Prøvede en gang på en Shell tank, skulle have vasket bil, så
blev det min tur, men der var en i en stor BMW der lige
syntes han kunne springe køen over, og smuttede forbi, ind i
hallen mens vi andre brokkede os over den handling, fik han
så startet maskinen i en fart, og han gjorde opmærksom på at
vi var for langsomme om at komme ind, og han ville i øvrigt
skide på dem i køen... da maskinen så skulle sprøjte voks på
hans dejlige bil, tja så faldt øverste børste ned på taget af
den, den gik simpelt hen løs i højre side, og faldt med et
brag ned, alle undtagen en grinede og dyttede

--
Venlig hilsen / regards
Brian Vestergaard - 2620 Albertslund

Fra : Finn Guldmann

Dato : 09-07-11 12:26

Den 09-07-2011 13:06, Brian Vestergaard skrev:
> [...]
> dejlige bil, tja så faldt øverste børste ned på taget af den, den gik
> simpelt hen løs i højre side, og faldt med et brag ned, alle undtagen en

Det der vil jeg så mere kategorisere som held, end som dumhed.

Held fordi det gik ud over en man kun kan sige havde godt af det, og
ikke dig.

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 09-07-11 16:28

On Sat, 09 Jul 2011 13:06:45 +0200, Brian Vestergaard
<only4usenet@gmail.com> wrote:

>folmer@rasmussen.dk tastede følgende:

>Hehe... havde nok lige smidt en bemærkning de med sikkerhed
>fik hørt

>--

Ikke tale om, efter det udlæg de selv kom med.

> [...]

>den, den gik simpelt hen løs i højre side, og faldt med et
>brag ned, alle undtagen en grinede og dyttede

Allerede her kan jeg med sikkerhed sige at du enten lyver eller husker
forkert. Der kan umuligt have været tale om en BMW!!??

Jeg har for et stykke tid siden fået læst og påskrevet om, at sådan er
BMW-ejere slet slet ikke. Der er ikke noget som helst odiøst i at købe
en velkørende bil og misundelse gider de ikke høre på, og i den dur i
et par uger.....................i træk!!

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 09-07-11 18:24

Følgende er skrevet af folmer@rasmussen.dk:

> [...]
> en velkørende bil og misundelse gider de ikke høre på, og i den dur i
> et par uger.....................i træk!!

Hehe, men det er nu alligevel en oplevelse fra den virkelige
verden...

Fra : Leif

Dato : 10-07-11 11:03

"Brian Vestergaard" <only4usenet@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> så faldt øverste børste ned på taget af den, den gik simpelt hen løs i højre side, og faldt med et
> brag ned, alle undtagen en grinede og dyttede

Her er det så vi andre synes det er helt på sin plads at eftertørre
holdende der hvor diverse Bimmere kommer ud nyvaskede.

Sådan en eftertørring mv, kan vel tage mindst den tid en vask
også tager...........

/Leif

Fra : Henrik B.

Dato : 09-07-11 18:29

> skrev i meddelelsen news:hqbg1799ka0gkijmnfbl5ovk49am740jqt@4ax.com...
>

> Ganske kort tid efter begyndte affedtningen af Volvo og
> camperingswugn, samt rensning af de ferierendes klæder.

*ROFL*

--
Er du til Saab: http://www.saabklub.dk/
Handel ikke med Bøje & Brøchner - Ford i Vejle: http://www.bb-vejle.dk/