Back in business.
Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 09-07-11 11:37

Det er med udelt glæde jeg kan offentliggøre, at jeg fra i mandags er
tilbage på vejene.

Jeg havde jo næsten fortrængt at det er blevet juli måned, og derfor
højsæson for mit yndlingshadeobjekt.

Jeg følte mig derfor foranlediget til at vride armen om på en
tilfældig vognmand, og det gav bonus.

Derfor er jagten på camperingswugne og andre skidesprællere i
trafikken igen indledt.

De foreløbige opgaver lyder på ferieafløsning, og fast bil til
efteråret.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Finn Guldmann

Dato : 09-07-11 12:21

Den 09-07-2011 12:36, folmer@rasmussen.dk skrev:
> [...]
> trafikken igen indledt.
> De foreløbige opgaver lyder på ferieafløsning, og fast bil til

Er det så noget der bringer dig udenjysk, eller regner du med at komme
hjem og klappe lillemor i måsen hver aften?

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 09-07-11 12:33

On Sat, 09 Jul 2011 13:20:43 +0200, Finn Guldmann <n@a.invalid> wrote:

>Er det så noget der bringer dig udenjysk, eller regner du med at komme
>hjem og klappe lillemor i måsen hver aften?

>--

Fruen må vente til det bliver week-end.

Kørslen er DK - S og N, og det er rigtig vognmandskørsel. Ikke
liniebil.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Finn Guldmann

Dato : 09-07-11 12:47

Den 09-07-2011 13:33, folmer@rasmussen.dk skrev:
> Fruen må vente til det bliver week-end.
> Kørslen er DK - S og N, og det er rigtig vognmandskørsel. Ikke
> liniebil.

Jamen det lyder jo som det du helst vil. Så jeg vil krydse fingre for at
det bliver varigt.

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 09-07-11 16:17

On Sat, 09 Jul 2011 13:47:26 +0200, Finn Guldmann <n@a.invalid> wrote:

>Jamen det lyder jo som det du helst vil. Så jeg vil krydse fingre for at
>det bliver varigt.

>--

Ja, lad os håbe det.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Claus Frørup

Dato : 09-07-11 19:35

Isang tao pinangalanan, Finn Guldmann nagsulat:

>Den 09-07-2011 13:33, folmer@rasmussen.dk skrev:
klip

>Jamen det lyder jo som det du helst vil. Så jeg vil krydse fingre for at
>det bliver varigt.

Arhh Finn... Folmer må da godt komme hjem til Danmark, bare en gang i
mellem.

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 09-07-11 19:59

Bare det ikke bliver for tit .

/Hans

Fra : Finn Guldmann

Dato : 09-07-11 20:57

Den 09-07-2011 20:34, Claus Frørup skrev:
> Arhh Finn... Folmer må da godt komme hjem til Danmark, bare en gang i
> mellem.

Det gør han sikkert også, hver, eller mindst hver anden, weekend.

Så bliver konen heller ikke så hurtig træt af at have ham rendende hele
tiden.

Fra : Ivan Madsen

Dato : 09-07-11 12:37

On Sat, 09 Jul 2011 12:36:33 +0200, folmer@rasmussen.dk wrote:

> [...]
>trafikken igen indledt.
>
>De foreløbige opgaver lyder på ferieafløsning, og fast bil til

God fornøjelse og rart at du får lov at bruge dine talenter!
Vi ser frem til at høre nyt om polyestervillaers forargelige optræden
på vejene! )

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 09-07-11 16:19

On Sat, 09 Jul 2011 13:37:23 +0200, Ivan Madsen
<karinogivan@gmail.com> wrote:

>God fornøjelse og rart at du får lov at bruge dine talenter!
>Vi ser frem til at høre nyt om polyestervillaers forargelige optræden
>på vejene! )

>--

Nu er det sådan, at vognmanden er bosat i Karlslunde, altså midt på
"Bugten".

Der vil derfor også blive ført skærpet kontrol med Punto'er.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : jan.froerup@gmail.co~

Dato : 09-07-11 16:51

folmer@rasmussen.dk skrev :

>Der vil derfor også blive ført skærpet kontrol med Punto'er.

De kører ikke ad bugten :)

--
Jan_stevns

Life sucks !! - pass the beernut's

Fra : Ivan Madsen

Dato : 09-07-11 17:40

On Sat, 09 Jul 2011 17:19:03 +0200, folmer@rasmussen.dk wrote:

>Nu er det sådan, at vognmanden er bosat i Karlslunde, altså midt på
>"Bugten".
>
>Der vil derfor også blive ført skærpet kontrol med Punto'er.

Som regel vil du fange den famøse Punto i højre spor på den strækning.
Det er er normalt mindst lige hurtigt som de yderste i myldretiden,
men du må endelig ikke sladre til nogen ) De kører derude
alligevel, det er noget rent genetisk.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 09-07-11 20:54

Den 09-07-2011 17:19, folmer@rasmussen.dk skrev:
> Nu er det sådan, at vognmanden er bosat i Karlslunde, altså midt på
> "Bugten".

Hvis det er ham der begynder med "O", så hils Lars.

Fra : Klaus G.

Dato : 09-07-11 13:21

> De foreløbige opgaver lyder på ferieafløsning, og fast bil til
> efteråret.
Tillykke med jobbet. Det er altid skønt at have noget at give sig til,
specielt når det er noget man godt kan li' og man så endda bliver betalt for
det! :)

--
Klaus G.

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 09-07-11 16:21

On Sat, 9 Jul 2011 14:20:40 +0200, "Klaus G."
<webmaster@seth-enoch.dk> wrote:

> [...]
>specielt når det er noget man godt kan li' og man så endda bliver betalt for

Tak. Fast arbejde er et udemærket alternativ til at hænge på
gadehjørnerne og ryge fniseurt.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 09-07-11 16:10

> [...]
>højsæson for mit yndlingshadeobjekt.
>
>Jeg følte mig derfor foranlediget til at vride armen om på en

Jamen tillykke med det da.

>Derfor er jagten på camperingswugne og andre skidesprællere i
>trafikken igen indledt.

Så må jeg hellere holde et vågent øje i campingspejlene efter en
lavtflyvende Folmer
Og ja, jeg skal nok huske at sætte farten yderligere ned, når nu al min
opmærksom er i spejlene

>De foreløbige opgaver lyder på ferieafløsning, og fast bil til
>efteråret.

Herfra krydser vi fingre for dig.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 09-07-11 16:23

On Sat, 9 Jul 2011 17:10:09 +0200, "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote:

>Jamen tillykke med det da.

>--

Mange tak.

> [...]

>lavtflyvende Folmer
>Og ja, jeg skal nok huske at sætte farten yderligere ned, når nu al min

Det er næsten alt for meget med al den ulejlighed.

>--

>Herfra krydser vi fingre for dig.

>--

Tak, men hold op når det begynder at give smerter. Man bliver jo ikke
yngre, vel?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Henning Holm

Dato : 10-07-11 03:34

[...]

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
oss tilløkk herfra....
men pas nu på, at Lillemor ikke finder en ny sengekammerat...!

http://epn.dk/brancher/transport/article2485512.ece?ref=eblistermest

mvh
Henning Holm

Fra : Ukendt

Dato : 10-07-11 13:51

<folmer@rasmussen.dk> wrote in message news:2dbg17dqeslj89qkdbp1a8hc731tgalg8s@4ax.com...

> [...]
> trafikken igen indledt.
>
> De foreløbige opgaver lyder på ferieafløsning, og fast bil til

STORT tillykke herfra.

--
Tom