Medion kan ikke læse SD-kort
Fra : Preben

Dato : 16-07-11 20:17

Min Medion stationære kan pludselig ikke længere læse SD-kort, hverken
"almindelige" eller HC-kort.
Nogen her, der har et bud på, hvad der kan være galt?

--
mvh/Preben

Fra : Henning

Dato : 16-07-11 20:50

On Sat, 16 Jul 2011 21:17:21 +0200, Preben <pranSLETDETTE@privat.dk>
wrote:

>Min Medion stationære kan pludselig ikke længere læse SD-kort, hverken
>"almindelige" eller HC-kort.
>Nogen her, der har et bud på, hvad der kan være galt?

Jeg havde samme problem - det hjalp at slukke helt for
stikkontakten(!) et par minutter!

Fra : Preben

Dato : 16-07-11 21:38

Den 16.07.2011 kl. 21:49 skrev Henning <no.mail@all.invalid>:

> Jeg havde samme problem - det hjalp at slukke helt for
> stikkontakten(!) et par minutter!

Hmm... det gør jeg hver aften, og problemet har været der et par uger.

--
mvh/Preben

Fra : Henning

Dato : 17-07-11 08:35

On Sat, 16 Jul 2011 22:38:06 +0200, Preben <pranSLETDETTE@privat.dk> wrote:

>Hmm... det gør jeg hver aften, og problemet har været der et par uger.

Prøv at tage 220v ledningen helt ud - et vildt skud?

Fra : Preben

Dato : 17-07-11 11:24

Den 17.07.2011 kl. 09:34 skrev Henning <no.mail@all.invalid>:

> Prøv at tage 220v ledningen helt ud - et vildt skud?

Godt skudt
Det virker nu. Den sidder på en TV-strømskinne, så der har nok været lidt
spænding på, selv når den var slukket. Jeg fjernede stikket og
genstartede, så alt er OK nu.
Tak for hjælpen.

--
mvh/Preben

Fra : Ivar

Dato : 29-07-11 14:16

Preben skrev:

> Den sidder på en TV-strømskinne, så der har nok været lidt spænding på, selv
> når den var slukket.

Hvis din pc styrer en strømskinne (til skærm mm), er der fuld spænding
på pc'en hele tiden.

Ivar Magnusson