Belkin Bluetooth reciever hjælp
Fra : OBS

Dato : 08-07-11 23:58

Jeg har købt denne Belkin Transmitter.

http://sparepart.dk/en/music-accessories-100028/belkin-bluetooth-music-receiver-5502.html

Fra min iphone virker den fint fint
Men så snart jeg vil køre den fra min pc via bluetooth på Acer med Win 7 går
det galt.

Jeg synes general altid der er problemer med Bluetooth trådløs lyd og
windows.

Den siger der ikke er nogen driver. Men jeg har heller ikke nogen driver.
Den kan heller ikke selv finde en driver online.

Er det mig der er idiot eller er det alle de bærbare jeg har haft gennem
tiderne der ikke er stabil med overførsel af trådløs lyd.

Hmm Jeg har altid haft fordomme med Appel Mac osv.. Sikkert grundløse..
Synes Appel og deres brugere sådan var lidt arogant
Men jeg har nu heller ikke sat mig ind i mac da de var på mode som
alternativ til win pcér

Tænk,, Nu er jeg ejer af en iphone 4 efter 20 tidligere nokia mobiler.
Og må indrømme,,,,, Det virker sgu bare,, Simpel let og uden bøvl.. Ikke
noget med ID porte og den slags windows tricks.

Men det virker bare kan jeg ikke sige når jeg vil lytte musik fra min pc via
belkinén

Kan jeg evt et sted hente en driver til den, Eller findes der en bedre
config program man kan styrre sin pc´s bluetooth enhed ?
Som så køres og connecte mit ønske som er så simpel som at høre trådløs
musik.

Her nogen et forslag....ud over at kaste sin bærbare Acer pc i havnen og
købe mig en iPad som erstatning
Desværre ved jeg at hvis jeg havde sådan en. Så sad jeg og hørte musik nu,
frem for at skrive her og bede om hjælp

Mvh M

Fra : Peter LJ

Dato : 09-07-11 08:39

"OBS" skrev i meddelelsen

[...]

Køb en FM-transmitter i stedet for. Det virker...

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 09-07-11 11:25

OBS skriver:

> Den siger der ikke er nogen driver. Men jeg har heller ikke nogen driver.
> Den kan heller ikke selv finde en driver online.

Hvis Belkin ikke har en driver til den, så er du jo fucked.

Optræder den som en lydenhed på din computer?

Klaus
http://www.moppe.dk

Fra : Ukendt

Dato : 09-07-11 11:53

Den 09-07-2011 00:58, OBS skrev:
> [...]
> Desværre ved jeg at hvis jeg havde sådan en. Så sad jeg og hørte musik
> nu, frem for at skrive her og bede om hjælp

Jeg har prøvet at google lidt og tilsyneladende er den kun compatible
med noget Apple noget se evt her
http://www.iphonegadget.dk/dk/belkin-bluetooth-modtager-f8z492-3066.html

Fra : Theilo

Dato : 11-07-11 18:58

> Jeg har prøvet at google lidt og tilsyneladende er den kun compatible
> med noget Apple noget se evt her
> http://www.iphonegadget.dk/dk/belkin-bluetooth-modtager-f8z492-3066.html

Inde fra belkins side

?Play music from your iPhone, iPod touch, or other device enabled with
Bluetooth technology wirelessly through your home stereo.

Så det burde kunne virke fint fra pc til belkin.

Hvad er det du mangler drivere til?
Windows 7 kan være lidt bøvlet at få til at koble op via bluetooth.
Jeg går ud fra at du har prøvet at parre det så det spiller sammen?

Har du prøvet med en anden bluetooth enhed at koble til på pc?

Johnny T

Fra : Theilo

Dato : 11-07-11 19:01

"Theilo" <hindbaer@stofanet.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> Jeg går ud fra at du har prøvet at parre det så det spiller sammen?
>
> Har du prøvet med en anden bluetooth enhed at koble til på pc?

Forresten , hvis dit bluetooth på din acer ikke understøtter 2.0 edr , får
du det ikke til at virke, men så kan du få det til at virke med en bluetooth
dongle som understøtter det.

Johnny T