Printerproblem HP 5 L
Fra : Elmand

Dato : 08-07-11 20:07

Håber I kan hjælpe med nyt problem.

Jeg har fået en ny (brugt ) komputer og har installeret XP.
Lige så snart jeg trykker på startknap på komputeren, kan jeg se
at den tænder printerlampen på HP 5L - og lidt senere i opstartsfasen
printer den en tom side ud.-
Jeg gætter på fejlen ligger i biosopsætning, men jeg kan ikke finde
hvor.

Har I løsningen.
Med venlig hilsen
Kurt Bjerretoft Espersen

Fra : Martin Ploug

Dato : 09-07-11 09:33

Den 08-07-2011 21:06, Elmand skrev:
> [...]
> printer den en tom side ud.-
> Jeg gætter på fejlen ligger i biosopsætning, men jeg kan ikke finde

Kan du se, om der ligger jobs i kø i printerkøen?
Måske kan der være noget HP software der starter op sammen med Windows
og som på en eller anden måde sender et printjob ud.
Du kan evt. prøve at gå i Start > Kør og skrive msconfig og klikke på
OK. Så kan du under fanebladet Start se, om der er noget HP der er sat
til at starte automatisk.
Se evt..
http://www.pcfreek.dk/windows-xp/windows-fjern-programmer-fra-opstart-via-msconfig-ok.html

Blot et par bud

Fra : Allan Vebel

Dato : 09-07-11 22:29

Elmand skrev:

> Lige så snart jeg trykker på startknap på
> komputeren, kan jeg se at den tænder
> printerlampen på HP 5L - og lidt senere i
> opstartsfasen printer den en tom side ud.

Når jeg tænder på stikkontakten, kommer
der strøm til pc og printer.

Printeren skal lige larme lidt med blæseren,
blinke med en masse lamper, så holder den
kæft igen.

Starter jeg pc'en inden den er færdig med at
konfigurere sig, kommer der også en side ud,
og den er ikke engang tom - der står fem
karakterer på den, så jeg ikke engang kan
genbruge papiret

Printeren er en HP LaserJet 6P

Venter jeg med at starte pc'en til printeren er
klar, sker der ikke noget.

Prøv at lade printeren være slukket under boot,
hvad sker der så når du tænder den?

--
Allan Vebel
http://vebel.dk/wdg