MC-Klub
Fra : kim holm

Dato : 15-07-11 06:21

Jeg er en gammel nisse på 58 fra albertslund jeg kan ikke længere køre
motorcykel men savner det meget og ikke er det motorcyklen jeg savner det er
også det sammenhold der var blandt vores medlemmer i klubben
derfor er det så nu jeg søger personer af ælder herkomst og som kunne tænke
sig at være med til at oprette en klub igen både med og uden motorcykel og
der faktisk kun en ting jeg godt kunne tænke mig og det var at den kunne
opbygges omkring det enkelte kristene budskab medmenneskelighed

kim holm
capellavænget 44
2620 albertskund

Fra : Sir1

Dato : 15-07-11 04:38

On 15 Jul., 07:21, "kim holm" <pc-dokto...@mail.dk> wrote:
> [...]
> der faktisk kun en ting jeg godt kunne tænke mig og det var at den kunne
> opbygges omkring det enkelte kristene budskab medmenneskelighed

Hej Kim,
jeg tror du vil opdage at de fleste mc-klubber består af gamle
nisser
Der findes kristne mc-klubber i forvejen, så hvorfor ikke træde ind i
en af dem. Prøv at søge på Google. Her er fx et bud:
http://www.bibelekspressen.dk/page7.html
Vh
Søren

Fra : kim holm

Dato : 15-07-11 12:37

hej søren

de fleste MC- Kluber ser helst at man har MC 0og det har jeg ikke da jeg
ikke er istand til at køre den mere

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 15-07-11 05:24

> [...]
> der faktisk kun en ting jeg godt kunne tænke mig og det var at den kunne
> opbygges omkring det enkelte kristene budskab medmenneskelighed

Som nævnt findes der allerede nu et par kristne mc-klubber. Du kan se
nogle af dem her:
http://www.bikerchurch.dk/klubberne.htm

Fra : Ukendt

Dato : 15-07-11 13:39

Hvor er forskellen egentlig på en non-kristen og en kristen ??

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 15-07-11 14:03

">> Eque <<" <n/a> writes:

> Hvor er forskellen egentlig på en non-kristen og en kristen ??

Mon ikke de ikke-kristne klubber har religionsfrihed (eller måske
nærmere religions-indifferens) i modsætning til de kristne klubber, hvor
man må antage at alle medlemmer ud over interessen for motorcykler også
har den kristne tro til fælles.

--
Jacob | ........@
Yamaha FZS 1000 | ......_[]-=*

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 16-07-11 17:56

hej Kim

Hvis det ikke er for langt væk, kan du måske finde svaret på dit ønske her:
http://www.vbmc.dk/

Det er en råhyggeklub hvor man ikke går så meget op i hvem man er, men er
interessen for restaurering og kørsel på/med maskiner fra dengang 'mænd var
mænd' . det er en blandet klub med både biler og mc. Eneste fællesnævner er
interessen for veteran biler/mc. Der er intet krav om ejerskab af et
veterankøretøj. ægte interresse er nok, og viden/erfaringer med veteraner er
yderst velkommen.

Carsten,
Triumph Bonneville 1965

--
Carsten (3600)
gunstig lejlighed...

Fra : kim holm

Dato : 18-07-11 08:58

jeg takker

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 17-07-11 20:20

"kim holm" <pc-doktoren@mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> der faktisk kun en ting jeg godt kunne tænke mig og det var at den kunne
> opbygges omkring det enkelte kristene budskab medmenneskelighed

Dengang jeg trådte ud af motorcyklernes rækker og dermed klublivet, begyndte
jeg min karriere i en bilklub. Det kører faktisk helt fint og i tørvejr hele
tiden :)

--
Per
www.campingogbil.dk