Red Bull Romaniacs Sibiu
Fra : dots

Dato : 10-07-11 13:50

Igår aftes fik jeg da lige et tilbud, der var svært at modstå.

10 dage i Rumænien, med transport for mig og min KTM for 2K.
Og ud at lufte den bette cykel de mest fantastiske steder !
Og i tid til at være til stede og se det absolut Hard Enduro Elite løb Red
Bull Romaniacs, som ikke er for pivskider.

Der kan man bare se hvad der kan komme ud af det blå på en lørdag aften

Hørs og ses igen om 10 dages tid

Yihaaa Romania imorgen tidlig !!!

dots
KTM 250 EXC-F '08

Fra : Villy Olsen

Dato : 10-07-11 16:06

Hej Dots
Er slet ikke misundelig-vil i hvert fald ikke indrømme det.
Ha nu en rigtig god tur.

Villy
Dnepr MT10 Bla.

Fra : Anders Houmark

Dato : 11-07-11 17:41

"dots" <dots@tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Bull Romaniacs, som ikke er for pivskider.
>
> Der kan man bare se hvad der kan komme ud af det blå på en lørdag aften

Håber du får en pisse fed tur!

Har set lidt af det der Red Bull løb som Travis Pastrana og hans venner
deltog i, det så virkelig vildt ud! Man skal virkelig være hardcore :)

God fornøjelse!

Mvh Anders

Fra : Anders Majland

Dato : 19-07-11 19:22

> Har set lidt af det der Red Bull løb som Travis Pastrana og hans venner
> deltog i, det så virkelig vildt ud! Man skal virkelig være hardcore :)

Vel, der er også en "turisklasse", hvor mange kører bare for at være med ...

http://tenere.dk/forumnew/forum_posts.asp?TID=5451&KW=rum%E6nien
http://tenere.dk/forumnew/forum_posts.asp?TID=4487&KW=rum%E6nien << Der er
også et par billeder
http://tenere.dk/forumnew/forum_posts.asp?TID=4485