Hent en zip fil med fotos eller enkelte hv~
Fra : Leif

Dato : 09-07-11 10:18

http://ge.tt/8lU5mo5?c

Giv lige besked når du er færdig med download,
så de kan blive slettet igen

Vi er så på vej til Fyn

Faren

Fra : John

Dato : 09-07-11 11:03

Leif frembragte:
> http://ge.tt/8lU5mo5?c
>

> Giv lige besked når du er færdig med download,
> så de kan blive slettet igen
>
> Vi er så på vej til Fyn

God tur hvem du ellers er

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Leif

Dato : 09-07-11 12:22

"John" <admin@jp-web.invalid> skrev i meddelelsen news:4e182754$0$309$14726298@news.sunsite.dk...
> Leif frembragte:

> God tur hvem du ellers er
>
> --
> Mvh John
> www.wordpresstema.dk
> www.wordpress.dk/forum
> Aprilia RSV Mille

Mange tak!

Det kan du da se på bilderne er ellers skulle bruges
til en 80 års invitation. Jeg er så den pæneste.......
Selvfølgelig røg mailen den forkerte vej - fu***** tdc.

Ellers er jeg faktisk på vej til at afhente en BSA B40
1967 der skal renoveres - bliver sikkert spændende.

/Leif

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 09-07-11 14:19

Den 09-07-2011, skrev Leif:
> Giv lige besked når du er færdig med download,
> så de kan blive slettet igen

Jeg er færdig nu...

> Vi er så på vej til Fyn

Vi kommer og tømmer huset imens...

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Leif

Dato : 09-07-11 22:28

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen

> Jeg er færdig nu...

> Vi kommer og tømmer huset imens...

I flg konen og vore to schæfere nåede du så ikke frem -
vær glad for det - de er ikke til at spøge med, alle tre.

Men både jeg, en af knægtene og BSA'en er i hus igen.

Jeg vil huske dit *tilbud* til næste gang vi skal flytte.

Forsat god weekend, Leif

Og jo, der skal nok komme et par fotos af BSA'en...

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 09-07-11 22:45

Leif formulerede spørgsmålet:

> Forsat god weekend