HP G62 Notebook fra El-giganten
Fra : Ukendt

Dato : 24-06-11 06:23

En bekendt har lige fået sådan en, og jeg sætter den op for ham, MEN ....

Der er INGEN CD/DVD'er, så hvad gør man, hvis maskinen skal regenereres fra
et nedbrud ?

Mvh
KSor

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 24-06-11 06:33

KS skrev:

>Der er INGEN CD/DVD'er, så hvad gør man, hvis maskinen skal regenereres
>fra et nedbrud ?

Bruger ekstern brænder

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ukendt

Dato : 24-06-11 06:35

"Ivan V. Klattrup" skrev i meddelelsen

KS skrev:

>Der er INGEN CD/DVD'er, så hvad gør man, hvis maskinen skal regenereres fra
>et nedbrud ?

Bruger ekstern brænder

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

????? til hvad - der ER jo et DVD RW -drev i maskinen !

... men hvor får jeg fat i SW, som skal installeres efter et evt, nedbrud ?

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 24-06-11 06:47

KS skrev:

>.. men hvor får jeg fat i SW, som skal installeres efter et evt, nedbrud ?

brænder det selv, sådan har det været med hp (og mange andre fabrikanter)
i hvert fald de sidste 5 år

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 24-06-11 06:51

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c01895783&tmp_track_link=ot_recdoc/c01857381/en_dk/c01895783/loc:3&lc=en&dlc=da&cc=dk&lang=da&product=5032267#WhenCreate

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ukendt

Dato : 24-06-11 07:05

Ivan V. Klattrup skrev:

> [...]

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Tak for det !

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 24-06-11 10:23

"KS" <keld DOT soerensen SNABELA os DOT dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
>
> ????? til hvad - der ER jo et DVD RW -drev i maskinen !

Undskyld men du skrev "Der er INGEN CD/DVD'er" ????????????

Fra : Ukendt

Dato : 25-06-11 09:41

"(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)" <la@hotmail.com> skrev i en meddelelse

!

> Undskyld men du skrev "Der er INGEN CD/DVD'er" ????????????

Det er osse helt korrekt. Havde han nu skrevet, at der ikke var noget
CD/DVD-drev, så havde sagen været en helt anden.

Mvh Ebbe

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 24-06-11 07:44

> Bruger ekstern brænder