Prob. med bundkort vs Haupauge TV PCI kort
Fra : Torben

Dato : 18-06-11 02:37

Jeg har sådan en sag her:
http://www.supermicro.com/products/motherboard/Xeon3000/3210/X7SB4.cfm

Nå jeg prøver at sætte et Haupauge PCI TV kort i så vil computer ikke starte
http://www.hauppauge.com/site/products/data_pvr500mckit.html

Jeg tror jeg har prøvet at sætte i alle 4 slots - uden held

Hvad kan årsagen være??

Mvh
Allan

Fra : Henning

Dato : 18-06-11 13:29

On Sat, 18 Jun 2011 03:37:18 +0200, "Torben" <info@bodega-dueslaget.dk> wrote:

> [...]
>http://www.hauppauge.com/site/products/data_pvr500mckit.html
>
>Jeg tror jeg har prøvet at sætte i alle 4 slots - uden held

Har du opdateret til nyeste bios på motherboardet? Får du nogle fejlkoder under opstart (bib, blink
i keyboard o.a.)?

Fra : Torben

Dato : 18-06-11 18:08

"Henning" wrote in message
> [...]
>wrote:
>Har du opdateret til nyeste bios på motherboardet? Får du nogle fejlkoder

Nej jeg har ikke opdatert BIOS tør ikke rode for meget med den, den står og
køre på netværket som server..
Nej ingen blik, bib eller noget den starter blot blæserne op - derefter
ingentig -

Mvh
Allan

Fra : Henning

Dato : 18-06-11 23:08

On Sat, 18 Jun 2011 19:08:00 +0200, "Torben" <info@bodega-dueslaget.dk> wrote:

> [...]
>køre på netværket som server..
>Nej ingen blik, bib eller noget den starter blot blæserne op - derefter

Start med at opdatere biosen, det kan sagtens være det løser problemet.