Denver DVD-716K USB not supported.
Fra : Ukendt

Dato : 13-06-11 10:26

x-post til dk.edb.hardware

Jeg har den ovenbnævnte ældre DVD afspiller
Plays dvd, cd, vcd, svcd, wma, cd-r/rw, dvd+r/rw, mp3, jpeg
På fronten bag et lille låg er der et sd-card slot, og et usb stik.

Nåt jeg sætter mit USB stik i siger den "USB not supported."

Tror nok den er formateret til NTFS kan det være fordi den kun kan læse
FAT32 ?

Jeg vil meget gerne se avi film på TV'et, hvor jeg så lægger dem over på
mit USB, ind i DVD'en og så se dem på TV'et.

Lige nu brænder jeg .avi filmmene ned på en DVD for at kunne se dem på tv'et

Enhver hjælp vil blive værdsat.

Mvh Kim

Fra : Ole C

Dato : 13-06-11 10:55

Kim skrev blandt andet:

> [...]
>
> Nåt jeg sætter mit USB stik i siger den "USB not supported."
>
> Tror nok den er formateret til NTFS kan det være fordi den kun kan

Manualen nævner intet om USB-porten....
http://www.denver-electronics.com/user-manual-denver-dvd-706k/
Prøv at formatere USB-dimsen i FAT32 - som givetvis er et krav hvis porten
overhovedet virker. Den kan være forbeholdt service....

--
vh
Ole C