HP Officejet 6500A
Fra : Martin Ploug

Dato : 02-06-11 16:26

Hej

Nogen der har erfaringer med HP Officejet 6500A?
Er den eneste forskel på HP Officejet 6500A og
hp OfficeJet 6500A Plus, at der på Plus er lidt
flere muligheder mht. tilslutninger (og så noget
omkring strømforbruget) ?

Jeg kan ikke lige se andet her:
http://tinyurl.com/62pbp72

Venlig hilsen
Martin

Fra : Martin Ploug

Dato : 02-06-11 16:30

Martin Ploug wrote:
> [...]
> Er den eneste forskel på HP Officejet 6500A og
> hp OfficeJet 6500A Plus, at der på Plus er lidt
> flere muligheder mht. tilslutninger (og så noget

Ok, jeg kan se i brugervurderingen, at Plus-modellen
også har mulighed for duplex:
http://tinyurl.com/6x4sphu

Fra : Martin Ploug

Dato : 05-06-11 15:11

Den 02-06-2011 17:29, Martin Ploug skrev:

> Ok, jeg kan se i brugervurderingen, at Plus-modellen
> også har mulighed for duplex:
> http://tinyurl.com/6x4sphu

Hej Mange

Tak for jeres kommentarer.
Jeg har nu i stedet købt en HP Photosmart B110.

Fra : emjeppesen

Dato : 02-06-11 16:29

Martin Ploug skrev:

>Er den eneste forskel på HP Officejet 6500A og
>hp OfficeJet 6500A Plus, at der på Plus er lidt
>flere muligheder mht. tilslutninger (og så noget
>omkring strømforbruget) ?

Plus er en netværksprinter.
Kan tilsluttes din router.
Den billige er en USB printer
Hilsen emj

Fra : Martin Ploug

Dato : 02-06-11 16:33

> Plus er en netværksprinter.
> Kan tilsluttes din router.
> Den billige er en USB printer
> Hilsen emj

Ok tak, men der står også Ethernet 10 Base-T ud for
ikke-plus-versionen, men det har måske ikke noget at sige?

Fra : emjeppesen

Dato : 02-06-11 20:16

Martin Ploug skrev:

>Ok tak, men der står også Ethernet 10 Base-T ud for
>ikke-plus-versionen, men det har måske ikke noget at sige?

Næh egentlig ikke. Jeg mener at alle printere kan bruges over det
lokale netværk.

Hilsen emj

Fra : Kurd

Dato : 03-06-11 11:20

"emjeppesen" <emj@> skrev i en meddelelse

> Næh egentlig ikke. Jeg mener at alle printere kan bruges over det
> lokale netværk.
>
> Hilsen emj

Tak for kaffe.

Fra : Kenneth Z. Jensen

Dato : 04-06-11 14:40

Kurd wrote:
> "emjeppesen" <emj@> skrev i en meddelelse

> Tak for kaffe.

Boykot kaffe, priserne er skruet kunstigt i vejret i disse dage.
Især Merrild er nogle griske svin.