Hjælp Til Valg af Printere .......
Fra : Lars S. Jensen

Dato : 31-05-11 22:03

Hejsa

Hvad er bedst af disse her 2 Printere ????

Canon PIXMA MG8150 eller Epson Stylus Office BX925FWD...

og hvad vil i anbefalde mig at købe af disse her 2 modeller ?????

Med Venlig Hilsen

Lars S. Jensen

Fra : Leo

Dato : 31-05-11 23:25

Jeg vil ikke anbefale den ene frem for den anden, bare minde dig om at
tjekke prisen på det blæk der skal i printerne, da det ofte er det der gør
det dyrt at printe ud.

Vi har en Canon Pixma 4000R som har kørt i 5 år, den blev på daværende
tidspunkt valgt på grund af billige blækpatroner, samt at der var 5
forskellige der i, så man ikke skulle smide en patron ud med 3 farver i,
hvor måske kun en af farverne var brugt.

Fra : Ukendt

Dato : 01-06-11 07:39

Den 31-05-2011 23:03, Lars S. Jensen skrev:
> [...]
>
> Canon PIXMA MG8150 eller Epson Stylus Office BX925FWD...
>
> og hvad vil i anbefalde mig at købe af disse her 2 modeller ?????

Vi har som nævnt gode erfaringer med Canon. Tilgengæld var den Epson vi
havde ikke specielt god.

/ Steinbjørn

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 01-06-11 07:54

Den 31.05.2011 kl. 23:03 skrev Lars S. Jensen <lars-s-j@post4.tele.dk>:

> Hvad er bedst af disse her 2 Printere ????
>
> Canon PIXMA MG8150 eller Epson Stylus Office BX925FWD...
>
> og hvad vil i anbefalde mig at købe af disse her 2 modeller ?????

Meget simpelt. Print kvaliteten mellem Canon Epson og Hp er idag
så god at det er andet der skal ses på. Se på hvad det nye blækpatroner
til de forskellige printere koster. Til min Canon kan jeg købe en ny
printer til de samme penge som, hvis jeg giver den orginal canon patroner.
Så nordic-ink holder liv i den printer

mvh
Henning