Hjælp Til Ny Trådløs Printer (IKKE HP)
Fra : Lars S. Jensen

Dato : 31-05-11 16:43

Hejsa

Finder der andre mærker som har lavet noget i stil med HP Photosmart
eStation C510a ????
(Må ikke være HP)

For jeg ska famene ikke ha noget Hardware med HP - HP SUCKS.....

Med Venlig Hilsen

Lars Skov Jensen

Fra : Henning

Dato : 31-05-11 17:19

On Tue, 31 May 2011 17:43:18 +0200, "Lars S. Jensen"
<lars-s-j@post4.tele.dk> wrote:

>Hejsa
>
>Finder der andre mærker som har lavet noget i stil med HP Photosmart
>eStation C510a ????
>(Må ikke være HP)
Hvorfor ikke HP? Hvis de laver det du efterspørger.

>For jeg ska famene ikke ha noget Hardware med HP - HP SUCKS.....

Baseret på hvad? Det er trods alt ikke tilfældigt de er blandt verdens
største hardwareproducenter, det bliver man ikke på at lave dårlig
kvalitet.

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-11 21:16

Den 31-05-2011 17:43, Lars S. Jensen skrev:
> [...]
> eStation C510a ????
> (Må ikke være HP)
>
> For jeg ska famene ikke ha noget Hardware med HP - HP SUCKS.....

Jeg har en Canon Pixma Mp640 på arbejdet. Den gør sit arbejde ganske
fint, om det så er Foto eller almindelig print den skal lave. Har
tidligere indkøbt et par andre Canon maskiner på arbejdet og de har også
fungeret fejlfrit.

/Steinbjørn

Fra : Lars S. Jensen

Dato : 31-05-11 22:02

Hejsa S. sørensen

Takker for Din Gode Hjælp , men nu kommer det Helt store Spørgsmål så ,
herinde i nyhederne... *SMS*

Med Venlig Hilsen

Lars S. Jensen

""S. Sørensen"" <steinbREMOVE@TO.GET.A.VALID.tiscali.YOUKNOWWHAT.dk> skrev i
meddelelsen news:4de54c91$0$36563$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Fra : Allan Vebel

Dato : 31-05-11 22:08

Lars S. Jensen skrev:

> (Må ikke være HP)
>
> For jeg ska famene ikke ha noget Hardware med
> HP - HP SUCKS.....

Jeg fik min første HP-printer i 1994, det var en HP
LaserJet 4L, den holdt i 15 år, og har skrevet flere
millioner sider - det mest stabile jeg nogensinde
har haft.

I dag har jeg en HP LaserJet 6P, den er også meget
gammel, men den kører perfekt hver eneste dag,

og en

HP Color LaserJet 2605dtn

som også har kørt perfekt gennem en årrække.

Hvad har du imod HP? What else do you need?

Min næste printer bliver også en HP

--
Allan Vebel
http://vebel.dk | http://html-faq.dk

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-11 22:41

Haft 2.
Begge med fejl på kort tid.
Den ene knasede tandhjul, den anden
smed et drivbælte til printenheden.

Haft 3 Canon. Alle uden fejl.

Aldrig mere HP.

Fra : Allan Vebel

Dato : 31-05-11 23:18

Eque skrev:

> Haft 2.
> Begge med fejl på kort tid.
> Den ene knasede tandhjul, den anden
> smed et drivbælte til printenheden.
>
> Haft 3 Canon. Alle uden fejl.
>
> Aldrig mere HP.

Jamen, sådan er vi alle så forskellige

Når jeg har god erfaring med et produkt, fortsætter
jeg naturligvis, og det har jeg ikke fortrudt.

Naturligvis kan der komme uheldige hændelser på
nogle få enheder, men der er da ikke nok til at
dømme et bestemt produkt ude for altid.

Jeg har solgt HP-printere og HP-pc'er gennem en
lang årrække, og det er det produkt der er færrest
problemer med.

Hvorfor skulle jeg vælge noget andet?

Fra : Ukendt

Dato : 01-06-11 21:03

> Når jeg har god erfaring med et produkt, fortsætter
> jeg naturligvis, og det har jeg ikke fortrudt.

Når jeg har dårlig erfaring er det yt

> Naturligvis kan der komme uheldige hændelser på
> nogle få enheder, men der er da ikke nok til at
> dømme et bestemt produkt ude for altid.

Næh men når Canon nu HAR varen...

> Jeg har solgt HP-printere og HP-pc'er gennem en
> lang årrække, og det er det produkt der er færrest
> problemer med.

Inden for en lang årrække mener jeg
netop HP havde flest fejl på bærbare.
Husker ikke årgangen.

> Hvorfor skulle jeg vælge noget andet?

Hvorfor ikke
Min PhotoSmart camera fader pludselig
skærmen ud i sort og slukker. Endnu en
grund til ikke at vælge HP. Men er glad
for min Ixus

Fra : Sophus Vørsing

Dato : 04-06-11 11:41

> "Allan Vebel" <spam@do.not> skrev i en meddelelse

> Når jeg har dårlig erfaring er det yt

Er der ikke noget med at det er Canon der producerer alle HP's
printere?

Har også hørt en påstand om at HP er bedre til at skrive drivere end
Canon (Læg mærke til at jeg ikke skrev software) men kunne godt tænke
mig at høre jeres kommentarer.

Egne erfaringer tæller naturligvis meget, men jeg har på fornemmelsen
at det går hen og bliver til "religion"

Har privat selv god erfaring med HP, og fra arbejdet god erfaring med
både HP og Canon.

Mvh Sophus

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 01-06-11 08:26

Efter mange tanker skrev Allan Vebel:

> Jeg fik min første HP-printer i 1994, det var en HP
> LaserJet 4L

Uha det var den gang der blev lavet kram, har en HP4L + HP6L stående på
loftet, de virker begge 110% men kan ikke printe farve, det har man
brug for i dag

Farverne står min 6½ år gamle, Canon Pixma IP4000R for, med
farvepatroner til ca. 8 kr. stk.

--
Venlig hilsen / regards
Brian Vestergaard - 2620 Albertslund