ny computer
Fra : jr

Dato : 20-05-11 16:17

hej gruppe.
min søn skal have en ny computer, den skal hovedsagligt bruges til spil,
valget står mellem disse to:

cpu - amd phenom 11x6 1090t +alphine 64 pro køler
bundkort:
enten: asus m4n68t. v2 eller m4n75td

eller:
cpu: intel i5-25 sandybridge
bundkort:
asus p6h67-m eller p8p67

hvilken er bedst ang. stabilitet, ydelse- varmeudvikling.
jeg har ingen forstand på gaming computere, så gerne en forklaring som jeg
kan give videre til min søn

mvh
jan

Fra : Henrik J

Dato : 21-05-11 12:01

"jr" <jr@nonet.dk> skrev i meddelelsen news:ir60lj$h7k$1@dont-email.me...
> [...]
>
> hvilken er bedst ang. stabilitet, ydelse- varmeudvikling.
> jeg har ingen forstand på gaming computere, så gerne en forklaring som jeg

Jeg har heller ikke forstand på spil - men faldt tilfældigt over, hvad der
må være dagens billigste pris:
http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/337804/Acer-Aspire-X3960.html

Personligt vil jeg da overveje denne som min næste maskine.

Mvh.
Henrik J

Fra : jk

Dato : 24-05-11 07:43

On Sat, 21 May 2011 13:01:06 +0200, "Henrik J"
<abuse-server@strato.de> wrote:

> [...]
>http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/337804/Acer-Aspire-X3960.html
>
>Personligt vil jeg da overveje denne som min næste maskine.

Udmærket forslag !

Fra : Kurd

Dato : 23-05-11 13:22

"jr" <jr@nonet.dk> skrev i en meddelelse news:ir60lj$h7k$1@dont-email.me...
> [...]
>
> hvilken er bedst ang. stabilitet, ydelse- varmeudvikling.
> jeg har ingen forstand på gaming computere, så gerne en forklaring som jeg

Husk at købe en datamat, hvor tastaturet kan indstilles til at skrive
majuskler.

Fra : Allan Vebel

Dato : 23-05-11 22:30

Kurd skrev:

> Husk at købe en datamat, hvor tastaturet kan
> indstilles til at skrive majuskler.

Husk at købe en maskine der kan indstilles til
at udelukke Kurd'ere

Måske også et program der kan gøre Kurt-i-stand
til at skrive noget fornuftigt.

--
Allan Vebel
http://vebel.dk | http://html-faq.dk