Acer Aspire T120-F98Z
Fra : Ukendt

Dato : 15-05-11 19:14

Hej.

Nogen som ved hvilken type cd/dvd brænder der skal bruges i en sådan
maskine? Jeg tænker her på kabel typen - ide eller sata?
Brænderen er tilsyneladende stået af og skal udskiftes. Jeg kan ikke kigge i
den, da den ikke står hos mig.

Claus

Fra : Ukendt

Dato : 15-05-11 20:00

"CMP" <nomail> skrev i en meddelelse
> [...]
> maskine? Jeg tænker her på kabel typen - ide eller sata?
> Brænderen er tilsyneladende stået af og skal udskiftes. Jeg kan ikke kigge

20 sekunder på Google:
http://www.ciao.co.uk/Productinformation/Acer_Aspire_T120E__6214790

Mvh Ebbe

Fra : Ukendt

Dato : 16-05-11 18:30

"Ebbe (7000)" skrev i meddelelsen

> [...]
> maskine? Jeg tænker her på kabel typen - ide eller sata?
> Brænderen er tilsyneladende stået af og skal udskiftes. Jeg kan ikke kigge

Hej Ebbe.

Tak for den info.

Undrer mig over hvad "din" google kan, som "min" ikke kan
Jeg kunne ikke finde noget brugbart link. Men tusind tak ihvertfald!

Claus