Intern USB forlængerledning...
Fra : Robin

Dato : 11-05-11 17:04

Jeg har et PC kabinet med et par USB stik på forpladen... problemet er at de
leverede kabler i kabinettet fra disse stik til MB kabler ikke er langt nok.
Det drejer sig om to kabler hvor på hver sin ende er nogen små sort hun
stik - med fire pin på hver. På selve MB er der en række pin som stikket
tilkobbles.

Muligeden er at ersatte selve kabler med nogen længere kabler, eller
anvender et han-hun forlænger ledning. Problemrt er bare jeg ikke kunne
finde nogen af disse kabler i div. webshops. Måske har nogen en id'e hvad de
kaldes eller hvor de kan skaffes.

pft
Robin

Fra : Rado

Dato : 11-05-11 23:14

On Wed, 11 May 2011 18:04:18 +0200, "Robin" <dadavdav@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>finde nogen af disse kabler i div. webshops. Måske har nogen en id'e hvad de

Normalt er det jo ikke skærmede, så hvis dine heller ikke er det kan
du jo bare klippe dem over og lodde nogle stykker forlængerledning på,
og så give loddestederne noget isolerbånd. Elle rmåske bruge nogle små
samlemuffer.

--
Rado

"Materialism is the philosophy of the subject that forgets
to take account of itself." - Arthur Schopenhauer

Fra : Ukendt

Dato : 15-05-11 11:03

"Robin" <dadavdav@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> anvender et han-hun forlænger ledning. Problemrt er bare jeg ikke kunne
> finde nogen af disse kabler i div. webshops. Måske har nogen en id'e hvad

Jeg køber alle former for kabler hos AV-cables. Se her for USB kabler
http://www.av-cables.dk/computer_kabler/usb_kabel_188_da/