8 kerner i processorerne - langt langt be~
Fra : Jørgen

Dato : 10-05-11 16:59

Hej NG !

Nu kommer der åbenbart 8 kernede processorer.

http://fpn.dk/digitalt/computer/article2424538.ece

Jo Flere kerner jo bedre.. Jeg husker tydeligt at nogen påstod at dualcore
var bedre end quadcore LOL - ja man tror det er løgn.

Jeg har personligt 4 kerner og det virker bare altid. Når jeg fx spiller
afsætter jeg et par kerner til videorip mv. og har stadigvæk 2 dedikerede
kerener til spillet. Så flere kerner er altid de gammeldags og gnallede
dualcores overlegne. Derfor er quadcore også standard efterhånden. 2 kerner
kan jo ikke noget !

Glæder mig til 8 kerner, så kan PC´en sættes til rigtig mange ting på en
gang.

Det bliver spændende at se hvad det kommer til at koste ?

Jørgen
Sundby

Fra : Ukendt

Dato : 10-05-11 18:43

"Jørgen" <mesked@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> gang.
>
> Det bliver spændende at se hvad det kommer til at koste ?

Hvad med harddisken ?
den får nok ravlt alt efter opgave(r).

Fra : Jens Petersen

Dato : 10-05-11 21:25

On Tue, 10 May 2011 19:43:08 +0200, ">> Eque <<" <n/a> wrote:

>Hvad med harddisken ?
>den får nok ravlt alt efter opgave(r).

Otte harddiske
--
OV1A Jens

Sent from my desktop PC with a nice big screen and a real keyboard.

Fra : Peter Martinsen

Dato : 11-05-11 04:18

">> Eque wrote in message

> [...]
> gang.
>
> Det bliver spændende at se hvad det kommer til at koste ?

SSD !

Mvh Peter