USB-hub
Fra : Ukendt

Dato : 07-05-11 08:33

Nogle med link til seriøs forhandler med 10-ports hubbe ?

Fra : Peter Martinsen

Dato : 07-05-11 09:03

">> Eque wrote in message

Nogle med link til seriøs forhandler med 10-ports hubbe ?

Måske her:

http://www.danbit.dk/

Mvh Peter

Fra : KE Kofod / 7100 Vejl~

Dato : 07-05-11 19:33

Den 07-05-2011 10:03, Peter Martinsen skrev:

> ">> Eque wrote in message
>
> Nogle med link til seriøs forhandler med 10-ports hubbe ?
>
> Måske her:
>
> http://www.danbit.dk/
>
> Mvh Peter

Kan man handle hos DANBIT som privat-person? .
/KE.

Fra : Max

Dato : 07-05-11 20:36

Hej Kofod

> Kan man handle hos DANBIT som privat-person? .

Ikke hvis man kikker i deres salgsbetingelser, men
det ville nu ikke afholde mig at gøre forsøget, prøv
at kontakte deres salgsafdeling og spørg. Der er jo
en del firmaer der formelt ikke handler med private,
men i praksis ser det ofte anderledes ud, der er jo
andre regler for privat salg end for erhvervs salg.

Max

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 08-05-11 09:58

"KE Kofod / 7100 Vejle" <virker@ikke.dk> skrev i meddelelsen
> Kan man handle hos DANBIT som privat-person? .

Spørg dem - ellers kan de helt sikkert oplyse om en forhandler af deres
produkter !

Jan

Fra : Jesper Lund

Dato : 07-05-11 21:49

> Nogle med link til seriøs forhandler med 10-ports hubbe ?

Til 50 kr turde jeg godt tage chancen..
<http://www.buyincoins.com/details/10-ports-usb-2-0-hub-high-speed-w-
power-ac-adapter-product-1855.html>

(det er godt nok US plug, men måske har de en anden med EU plug, og
ellers er der eBay, typisk i samme prisniveau).

Det er mindre end fragten fra en dansk forhandler

Generelt er det mit indtryk at der er et voldsomt markup på den slags
accessories i Danmark. Den dims der koster 200 kr i Danmark + PostDK
forsendelse kan sagtens være den samme som den der koster 20 kroner i
Kina incl. forsendelse.

--
Jesper Lund