Erstatning for NetGear SC101
Fra : Ukendt

Dato : 03-05-11 08:09

Hvad skal jeg købe som erstatning for denne SC101, der er begyndt at give
problemer.

Jeg har ikke brug for mere end max 1 Tb plads, men gerne lidt hurtige
kopieringer til/fra disken.

Mvh
KSor

Fra : Christian Kragh

Dato : 03-05-11 09:36

> Hvad skal jeg købe som erstatning for denne SC101, der er begyndt at
> give problemer.

Jeg har super gode erfaringer med QNAP.

Du kan se en oversigt over deres produkter her:
http://www.qnap.com/Products.asp

Prisen er lidt dyrere end andre, men det er kvalitet...

> Jeg har ikke brug for mere end max 1 Tb plads, men gerne lidt hurtige
> kopieringer til/fra disken.

Der er ingen diske med så det bestemmer du selv hvad der skal i.

Jeg vil anbefale en Seagate Constellation ES serie disk da det er en
24/7 disk...

Christian

Fra : KE Kofod / 7100 Vejl~

Dato : 03-05-11 23:25

Den 03-05-2011 09:09, KS skrev:
> [...]
> give problemer.
>
> Jeg har ikke brug for mere end max 1 Tb plads, men gerne lidt hurtige

Hvis den bliver til salg (SC101) så skriv til mig! .
spamlusk@gmail.com - virker
/KE.