NetGear SC101 netværksharddisk
Fra : Ukendt

Dato : 03-05-11 06:22

Jeg har haft en sådan kørende i flere år, men på det sidste giver den
problemer, når jeg om morgenen starter pc'erne på netværket - de kan ikke få
fat i netværksdisken !

Når problemet er til stede, blinker de tre LEDs lidt forskelligt fra gang
til gang:

- den røde lyser nogle gange konstant andre gange slet ikke
- den grønne blinker ca. hvert 2. sekund
- den gule meget forskelligt

Når jeg så kapper strømmen, trykker lidt på stikkene og sætter strømmen til
igen - fungerer den fint igen hele dagen !

Har nogen af jer erfaringer med dette problem ?

Mvh
KSor

Fra : Henning

Dato : 03-05-11 07:32

On Tue, 3 May 2011 07:21:43 +0200, "KS" <keld DOT soerensen SNABELA os DOT dk> wrote:

> [...]
>igen - fungerer den fint igen hele dagen !
>
>Har nogen af jer erfaringer med dette problem ?

Defekt disk - kør diagnosticprogram.

Fra : Ukendt

Dato : 03-05-11 08:06

dk> wrote:

> [...]
>igen - fungerer den fint igen hele dagen !
>
>Har nogen af jer erfaringer med dette problem ?

Ja, men det medfølgende software kan IKKE få forbindelse med disken
når problemet optræder. Når jeg "genstarter" som beskrevet viser
programmet ingen fejl !

Hva' gør man så ?

Mvh
KSor