Har lige erhvervet en Optimus 2X
Fra : pm

Dato : 06-07-11 14:49

og allerede oplevet knas med den. Den fryser billeder ved gps og
senest...måtte hive batteriet ud for start
Skærmen forblev sort...indtil dnne øvelse
Har købt 2 gigamb og vil overførere billederne fra telefonen. elefon skal
stilles til fabriksindstilling da jeg
ikke kan få kontakt med pc`en på nogen måde.
Brugsanvisningen fortæller og gentager ..hvordan man kan FJERNE filer fra
kortet..ikke en lyd om hvordan man
overfører fra telefon til kort
Nogen der ved noget om det ??? Billederne er fra en "begravelse" til
søs...og kan ikke gøres om
pm

ps hos forhandleren kan man kun tilbyde fremsendelse til rep, telefonen er
ikke 1 måned gammel og viste
svagshedstegn fra dag 1..... Forlang altid ombytning inden for 14
dage..Telenor

Fra : jk

Dato : 07-07-11 07:51

On Wed, 6 Jul 2011 15:48:47 +0200, "pm" <pz98@teliamail.dk> wrote:

> [...]
>ikke 1 måned gammel og viste
>svagshedstegn fra dag 1..... Forlang altid ombytning inden for 14

Der er lige kommet en opdatering af styresystemet til optimus 2x:

http://www.mobilsiden.dk/nyheder/nu-er-opdateringen-til-lg-optimus-2x-her-endelig,lid.16138/

Har du det på ?

den forbedrer frys m.m.

Da styresystemet er android, må det jo ligne min HTC. Når man sætter
usb i PC, skal der komme en menu op, der spørger.
- oplad kun
- diskdrev

Vælger du det sidste 'mounter' den sd-kortet med din PC, så du kan
overføre filer.

Kommer denne menu ikke op selv, så ligger den på min under Menu,
Meddelelser.

mvh

John

Fra : pm

Dato : 08-07-11 09:52

Hej John
Tak for dit svar, men min eller andres PC`er kunne ikke "se" telefonen via
usb og jeg måtte
sende billeder fra telefonen via mail til PC
Telefonen er nu indleveret med følgende fejl
Billeder KAN fryse
Touchfunktion er ikke altid virkende
PC "ser" ikke USB tilslutningen

Nu må vi så se hvad der sker. Nok ikke altid en god ide at være blandt de
første brugere

MVH
PM
...... Forlang altid ombytning inden for 14 >dage..Telenor

Fra : jk

Dato : 08-07-11 12:25

On Fri, 8 Jul 2011 10:51:58 +0200, "pm" <pz98@teliamail.dk> wrote:

> [...]
>PC "ser" ikke USB tilslutningen
>
>Nu må vi så se hvad der sker. Nok ikke altid en god ide at være blandt de

Der er mange fora, du kan bruge:

her er en med samme usb problem:
http://forums.techarena.in/portable-devices/1417497.htm

og generelt om optimus 2x
http://androidforums.com/lg-optimus-2x/

da telefonen er mere end 2 mdr. gammel, kan man ikke sige, at den er
ny på markedet mere !

om 2 år, så er den forældet.

John