Er Iphone 4 låst hos Telenor?
Fra : Erling

Dato : 27-06-11 10:59

Som overskriften lyder - er der nogen der ved det?
Jeg har en forbistret dårlig dækning hos dem, så
jeg håber på at kunne sætte et andet simkort i, så
jeg kan komme på TDC's net.
/erling

Fra : Chano Andersen

Dato : 27-06-11 19:09

Den 27-06-2011 11:58, Erling skrev:
> Som overskriften lyder - er der nogen der ved det?
> Jeg har en forbistret dårlig dækning hos dem, så
> jeg håber på at kunne sætte et andet simkort i, så
> jeg kan komme på TDC's net.

De fleste har en SIM lås på iPhone4, det er så også den eneste mobil der
stadig låses.

Du burde kunne få Telenor til at låse den op, det er en process der
tager op til et par dage.

Proceduren er som følger:

1. Bed telenor om at få den låst op. Eventuelt mod gebyr.
2. Vent på besked om at SIMlås er ophævet.
3. Kør en gendannelse via iTunes.

Nemt og smertefrit, og du mister ikke data fra telefonen, hvis du siger
"Ja" til at lave en sikkerhedskopi.

- Chano Andersen

Fra : Erling

Dato : 27-06-11 21:40

Chano Andersen formulerede spørgsmålet:
> [...]
> 3. Kør en gendannelse via iTunes.
>
> Nemt og smertefrit, og du mister ikke data fra telefonen, hvis du siger "Ja"

Takker for svaret.
/erling