Ringe til Tyskland og frankrig ?
Fra : Ukendt

Dato : 24-06-11 18:39

Min datter skal rejse til Frankrig gennem Tyskland og Belgien.

Hun har sin danske telefon med, vi har begge Telmore.

Hvordan sms'ser og ringe man til hende i disse lande ?

Skal man taste noget + nr ind først ?

Har støvsuget telmore.dk, men kan ikke finde svaret,
andet end at det er ret dyrt.
https://www.telmore.dk/1210849527199/HelpFAQItem_C/hjaelp/helpfaq_3_svaromudlandstelefoni_hvaderudlandstelefoni

Mvh Kim

Fra : OBS

Dato : 24-06-11 19:34

Den 24-06-2011 19:38, Kim skrev:
> [...]
>
> Hvordan sms'ser og ringe man til hende i disse lande ?
>
> Skal man taste noget + nr ind først ?
>
> Har støvsuget telmore.dk, men kan ikke finde svaret,

Når du skal ringe eller SMS'e til hende skal du bare gøre som du altid
har gjort, der er ingen forskel. Prisen er også den samme bortset fra at
hun skal betale 1,39 kr./minut for at modtage opkald på sin telefon. Det
koster hende ikke noget at modtage SMS'er.

Hvis hun skal ringe eller SMS'e til Danmark koster det 3,62 kr./minut og
1,00 kr./SMS. Hun skal blot huske at der skal stå +45 foran nummeret hun
vil ringe eller skrive til. Så hvis I skal tale sammen er det samlet set
billigere hvis du ringer hende op.

Derudover skal hendes telefon være tilmeldt Udlandstelefoni for at den
kan bruges i udlandet. Se under Mit abonnement når hun er logget ind på
telmore.dk

/Ole.
--
* Filter i adressen *