SIM med 3G alene?
Fra : Henrik ;-

Dato : 21-06-11 23:49

Goddavsen her

Kan det lade sig gøre at sætte SIM kortet fra Oister mobil bredbånd (HSDPA
3G) i en smartphone, f.eks Samsung Galaxy S II og gå på nettet via
telefonen og bruge den som hotspot?

Jeg har forsøgt. Den finder ikke Oister netværket, men kun Telenor, TDC,
Telia og 3.

Jeg har forsøgt at lave en manuel APN til Oister, men stadig intet net.

Er der en fidus jeg har overset?

Hilsen Henrik

Fra : Chano Andersen

Dato : 22-06-11 06:10

Den 22-06-2011 00:48, Henrik ;- skrev:
> Goddavsen her
>
> Kan det lade sig gøre at sætte SIM kortet fra Oister mobil bredbånd (HSDPA
> 3G) i en smartphone, f.eks Samsung Galaxy S II og gå på nettet via
> telefonen og bruge den som hotspot?

Det burde være muligt.

> Jeg har forsøgt. Den finder ikke Oister netværket, men kun Telenor, TDC,
> Telia og 3.

Oister er 3 i en lavprisudgave, så prøv om ikke det hjælper at vælge 3.

> Jeg har forsøgt at lave en manuel APN til Oister, men stadig intet net.

Kan den overhovedet forbinde til 3's net?

- Chano Andersen