Hvilken USB Bluetooth dims er bedst (god n~
Fra : Bruno, Copenhagen - ~

Dato : 28-04-11 19:18

Jeg skal bruge en Bluetooth dims så jeg kan tage backup af min mobil
(Sony Ericsson Elm), men ser jeg på edb-priser er der mange forskellige
og stor prisforskel (28-700 kr.). Hvad skal man vælge?

Og er der evt.en butik i Kbh. området der sælger en af de billige (hvis
de altså er gode nok). Det virker tåbeligt at købe noget til 30-50 kr og
så betale mere for forsendelsen).

Mvh
Bruno

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 28-04-11 20:26

Bruno, Copenhagen - Denmark wrote:
> Jeg skal bruge en Bluetooth dims så jeg kan tage backup af min mobil
> (Sony Ericsson Elm), men ser jeg på edb-priser er der mange
> forskellige og stor prisforskel (28-700 kr.). Hvad skal man vælge?

http://www.dealextreme.com/p/super-mini-bluetooth-2-0-adapter-dongle-vista-compatible-11866

Koster knap 2 dollars incl. porto og virker fint.

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>

Fra : Bruno, Copenhagen - ~

Dato : 28-04-11 21:00

On 28/04/11 21.25, Per H. Nielsen wrote:

> http://www.dealextreme.com/p/super-mini-bluetooth-2-0-adapter-dongle-vista-compatible-11866
>
> Koster knap 2 dollars incl. porto og virker fint.

Takker. Den pris er svær at slå

Mvh
Bruno

Fra : awul

Dato : 29-04-11 13:01

"Bruno, Copenhagen - Denmark" <dont_use_this@adress_ever.invalid> skrev i en
meddelelse news:ipcb12$sui$1@dont-email.me...
> Jeg skal bruge en Bluetooth dims så jeg kan tage backup af min mobil

Ham her har jeg køby af ,-den virker fint!
http://www.guloggratis.dk/computere/hardware/usb-sticks/annonce/10678665