P-vagter fyres pga. de er for nidkære !
Fra : Per

Dato : 23-06-11 09:51

Ja - så har piben vist fået en anden lyd...

http://avisen.dk/parkeringsvagter-faar-fyresedlen_148170.aspx

Det var da rart at se, konduite og fornuft er vejen frem.

Politiet skriver heller ikke P-afgifter med mindre bilerne holder til fare
eller ulempe.

Mvh. Per

Fra : alexbo

Dato : 23-06-11 11:28

"Per" skrev

> http://avisen.dk/parkeringsvagter-faar-fyresedlen_148170.aspx

Først indfører kommunen nogle parkeringsregler og hyrer nogle P-vagter, når
så de gør deres job finder man
ud af at det generer gæsterne, så opsiger kommunen aftalen.

Jeg synes det var mere logisk at kommunen droppede
parkeringsrestriktionerne de steder hvor de ikke er strengt nødvendige
Hvis ikke de vil genere turisterne med P-skivepåbud så fjern påbuddet.

Hvad i alverden vil de med parkeringsregler når de ikke vil have dem
overholdt.

mvh
Alex Christensen

Fra : Fister

Dato : 23-06-11 12:07

alexbo presented the following explanation :
> [...]

> Hvis ikke de vil genere turisterne med P-skivepåbud så fjern påbuddet.

> Hvad i alverden vil de med parkeringsregler når de ikke vil have dem

Det er for nemt, ikke i tråd med tidens tand
Kai