Re: Brugt 2009 Mondeo - reklamationsfnidde~
Fra : Tue

Dato : 17-06-11 08:42

> Den er vel ikke stået af endnu?

Det er den nok ikke. Eller er der andre muligheder? Pumpen er drevet af en rem med en remstrammer... er der andre fejlmuligheder?

> Er en servopumpe på en Ford en sliddel der forventes at kunne slides op?

Næppe...

> Hvor langt har bilen gået

Nå ja... den har gået ca. 110000 km. Jeg overtog den ved 38000 km.

Tue

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 17-06-11 16:14

Tue skriver:

> Næppe...

Jo......

> Nå ja... den har gået ca. 110000 km. Jeg overtog den ved 38000 km.

Det er noget kort levetid for en pumpe.

Jeg ville spørge Ford.....

Klaus
http://www.moppe.dk

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 17-06-11 16:27

Tue skriver:

> Nå ja... den har gået ca. 110000 km. Jeg overtog den ved 38000 km.

http://www.buzzle.com/articles/power-steering-pump-noise.html

http://cars.cartalk.com/content/advice/powersteering.html

http://www.honestjohn.co.uk/forum/post/index.htm?t=47604

Klaus