Re: Oplevelse fra landevejen
Fra : Mikael L

Dato : 16-06-11 05:42

Den torsdag den 16. juni 2011 13.34.16 UTC+2 skrev 6310 Hans Paulin:

> Ku være sjovt at vide om han blev knaldet :)

Det tvivler jeg stærkt på, med mindre at der er nogen af de andre billister der også har meldt ham, det er også sådan en opførsel hvor det er bedst hvis politiet er vidne til det.
Men jeg fik stillet min nysgerrighed for hvad der sker i hovedet på den slags mennesker. Kunne dog godt tænke mig at vide om han ville argumentere på samme måde hvis en betjent konfronterede ham med det.

Mikael

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 16-06-11 23:49

Følgende er skrevet af Mikael L:
> Kunne dog godt tænke mig at vide om han ville argumentere på samme måde hvis
> en betjent konfronterede ham med det.

Kunne man håbe

Hans
www.zofiaoghans.dk