Forslag til bil
Fra : Ukendt

Dato : 04-06-11 09:24

Overvejer at købe ny/brugt bil.
Krav til Bilen:
Rummelig
Km/l > 10
0-100 < 9 sec.
Driftsikker og billig at holde kørende
Kørselsbehov om året ca. 10000 km
Forslag til en bil der kan opfylde det modtages, gerne ud fra erfaringer

Fra : Brian Sørup

Dato : 04-06-11 14:00

"Tom" <"super_otc(a)yahoo.com"> skrev i meddelelsen
> [...]
> Kørselsbehov om året ca. 10000 km
> Forslag til en bil der kan opfylde det modtages, gerne ud fra erfaringer

Volvo V70 2,5 Turbo med Manuelt gear. 0-100 = 7,9 sek. (Aut = 8,4sek)

Vores har godtnok Aut.Gear, vi kører omkring 12-13000Km om året, kører knap
9Km/l i snit og vores 98'er har kostet 4500,- om året at vedligeholde med
service og reparationer - ingen værkstedstimer, jeg er GDS'er
--
Brian Sørup
1998 Volvo V70 2,5t Aut.

Fra : Torben Scheel

Dato : 04-06-11 14:22

Den 04-06-2011 10:24, Tom skrev:
> [...]
> Kørselsbehov om året ca. 10000 km
> Forslag til en bil der kan opfylde det modtages, gerne ud fra erfaringer

Audi 80 2,3 20v Avant. Jeg har sådan et 5-cylindret ombygningsprojekt i
fin stand til salg, hvis det har interesse.

--
vh
Torben

Fra : Ukendt

Dato : 06-06-11 20:42

On Sat, 04 Jun 2011 15:21:46 +0200, Torben Scheel wrote:

> Audi 80 2,3 20v Avant. Jeg har sådan et 5-cylindret ombygningsprojekt i
> fin stand til salg, hvis det har interesse.

Har selv kørt Audi 100 5-cylindret en gang, den var da ok, men lidt dyr at
holde kørende synes jeg .
Jeg tror jeg har set din Audi 80 på nettet, kan det passe det er en 92'er

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-06-11 16:18

Tom skriver:

> [...]
> Kørselsbehov om året ca. 10000 km
> Forslag til en bil der kan opfylde det modtages, gerne ud fra erfaringer

VW Golf 6 med 1,4 TSI/160 HK og automatgear.

Den er rummelig nok til os og holder de andre specifikationer du har.

Klaus
http://www.moppe.dk

Fra : EjS

Dato : 04-06-11 13:50

On 4 Jun., 10:24, Tom <"super_otc(a)yahoo.com"> wrote:
> [...]
> Kørselsbehov om året ca. 10000 km
> Forslag til en bil der kan opfylde det modtages, gerne ud fra erfaringer

Peugeot 407 Stc. V6 eller 2.2.

Har selv en 407 HDi 2.0 16V som bil nr. 2 og jeg bestemt ikke har
fortrudt købet. En utrolig komfortabel bil. Der har intet været over
de 2 år/50000 km jeg har kørt i den.