Sonata'en er rask igen.
Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 31-05-11 14:02

Så har jeg lige været forbi "hospitalet" og hente Sonata'en.

Den er ved et succesfuldt indgreb blevet udstyret med en ny
indsugningsmanifoldpakning, og som trøst for at være tapper i
situationen, fik den også lige to nye nummerpladelamper.

Så nu er det slut med lys i lampen.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Leo Jensen

Dato : 31-05-11 07:21

On 31 Maj, 15:02, fol...@rasmussen.dk wrote:
> S har jeg lige v ret forbi "hospitalet" og hente Sonata'en.
>
> Den er ved et succesfuldt indgreb blevet udstyret med en ny
> indsugningsmanifoldpakning, og som tr st for at v re tapper i
> situationen, fik den ogs lige to nye nummerpladelamper.
>
> S nu er det slut med lys i lampen.
>
> --
>
> Venlig hilsen
> Folmer

Så er du klar til de næste 100000 km. Rart at høre, at de ikke bare
startede med at skifte elektronikbokse i blinde.

MVH Leo

Fra : Mcwm

Dato : 31-05-11 16:51

Den 31-05-2011 15:21, Leo Jensen skrev:
> S nu er det slut med lys i lampen.

Så var de nummerpladepærer ikke meget værd

Velkommen tilbage på vejene, i privat kluns!

Venligst
Mcwm

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 31-05-11 20:16

On Tue, 31 May 2011 17:51:14 +0200, Mcwm <me@home.invalid> wrote:

>Så var de nummerpladepærer ikke meget værd
>
>Velkommen tilbage på vejene, i privat kluns!

>--

Tak, men det er s'gu ikke pærerne der går, men clipsene der holder
lamperne oppe i hullerne.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ivan Madsen

Dato : 31-05-11 17:46

On Tue, 31 May 2011 15:02:19 +0200, folmer@rasmussen.dk wrote:

> [...]
>indsugningsmanifoldpakning, og som trøst for at være tapper i
>situationen, fik den også lige to nye nummerpladelamper.

Det var jo en nem omgang - dejligt at der findes nogen derude, der
fejlsøger. Hvad skal man med nummerpladelamper? Så kan de der grimme
nogen jo læse nummeret i mørke?? )

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 31-05-11 20:14

On Tue, 31 May 2011 18:46:21 +0200, Ivan Madsen
<karinogivan@gmail.com> wrote:

>Det var jo en nem omgang - dejligt at der findes nogen derude, der
>fejlsøger. Hvad skal man med nummerpladelamper? Så kan de der grimme
>nogen jo læse nummeret i mørke?? )

>--

Det er jeg meget glad for at du spørger om. Det er clipsene der
knækker, og så vil lampen ikke blive oppe i det hul der er beregnet
til lige den lampe.

Det afstedkommer at det der snask den er blevet smurt ind i, for ikke
at smuldre væk mellem hænderne på mig, det kommer ud fra gemmerne.

Det er helt overordentligt irriterende at få vaskeskind og diverse
klude fedtet ind i det snask ved vognvask.

Forstår du nu at det ikke er politiets bibliofile interesser jeg
beskytter, men er for egen vindings skyld? )

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mcwm

Dato : 31-05-11 21:55

Den 31-05-2011 21:13, folmer@rasmussen.dk skrev:
> Det er jeg meget glad for at du spørger om. Det er clipsene der
> knækker, og så vil lampen ikke blive oppe i det hul der er beregnet
> til lige den lampe.

Nu ved jeg ikke hvordan de clips ser ud, men har erfaringer fra andre
typer der driller. Jeg plejer at løse det ved - inden de monteres - at
klippe et lille stykke plade, som jeg limer på dem, som forstærkning.

Igen, jeg har ingen anelse om hvordan dine clips ser ud, så det er blot
et forslag.

Venligst
Mcwm