Re: Hyndai Getz fra 2002 Hvad skal jeg kig~
Fra : Mikael L

Dato : 30-05-11 07:57

Tak for info. Jeg vil have det skarpe blik på i aften.

Mikael

Fra : RK

Dato : 30-05-11 16:52

EN anden mere trafiksikker bil, hvis du spørger mig.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 30-05-11 17:00

RK skriver:

> EN anden mere trafiksikker bil, hvis du spørger mig.

Hvilken kan du finde til samme pris?

Klaus
http://www.moppe.dk

Fra : RK

Dato : 31-05-11 08:17

Nogle gange handler det ikke om pris, men om han vil leve længere.
Den største fare sidder ikke bag rattet i hans bil, men i alle andres.

Men held og lykke med den. Jeg håber ikke at "vi støder" ind i hinanden
derude.
Så har du et problem.

RK skriver:

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 31-05-11 08:22

RK skriver:

> Nogle gange handler det ikke om pris, men om han vil leve længere.

Så, har man brug for en bil og har 30.000 kr i hånden, vil du så
anbefale en anden bil, eller????

> Den største fare sidder ikke bag rattet i hans bil, men i alle andres.

Korrekt.

Klaus
http://www.moppe.dk

Fra : Brian Sørup

Dato : 30-05-11 17:54

"RK" <Hej@der.dk> skrev i meddelelsen

> EN anden mere trafiksikker bil, hvis du spørger mig.

Vi kan jo ikke allesammen have råd til at køre MB E-klasse, Audi A8 eller
BMW 7-Serie - der er altså nogen der er nødt til at kigge på tegnebogen,
både hvad angår bilens pris og sandelig også hvad der kan forventes af
udgifter inden for overskuelig fremtid.....

Den største og vigtigste sikkerhedsfaktor i hvilken som helst bil sidder
altså bag rattet........

Just my $0.02
--
Brian Sørup