Re: Hyndai Getz fra 2002 Hvad skal jeg kig~
Fra : Mikael L

Dato : 30-05-11 05:46

Det er mig der er vennen

Jeg har skam en glimrende bil. Det var blot om nogen vidste der specifikke svagheder.

Men jeg vil sige prisen lyder fornuftig, så jeg er da spændt på at se den, har rimeligt store forventninger til en bil med den historie.

Mikael

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-11 13:49

"Mikael L" <miklarsen@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Kig efter rust, rust og rust ;) de er mekanisk stabile men men ruster tjek
sealinger i døre, omkring bagrude har jeg ikke set en endnu der ikke var
begyndt.
De kan sagtens ruste midt på taget eller midt på en dør.

Mvh Ove

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 6164 (20110530) __________

http://www.eset.com

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-11 15:51

Var der ikke en test fornylig hvor netop Getz var i bund ??

Fra : RK

Dato : 01-06-11 08:17

Da Getz kom frem, der var den direkte livsfarlig at crashe i. Og med det
mener jeg ikke "sove"

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 01-06-11 15:36

RK skriver:

> Da Getz kom frem, der var den direkte livsfarlig at crashe i. Og med det
> mener jeg ikke "sove"

Mener du en Getz som i denne test, hvor den scorer 4 stjerner?
http://www.euroncap.com/tests/hyundai_getz_2004/199.aspx

Men jeg kan godt se at du mener at min søster skulel have fortsat i sin
92'er corolla frem for hendes nuværende Getz.....NOT.

Klaus
http://www.moppe.dk