Re: Hvor finde jeg ældre data på en specif~
Fra : Mikael L

Dato : 30-05-11 05:12

Hehe.Nej jeg tror det er nemmere at vende en olietanker i Københavns havn en at vende en Voyager på en 4 sporet motorvej. Den bil kan jo stort set ikke dreje.

Automatgearet.. Pas nu på det, det holder ikke så længe. Da jeg i midt 90erne var mekaniker på et Chrysler værksted havde vi altid en gearkasse på lager, de gik som regel i stykker inden de nåede til første olieskift.

Mikael

Fra : N Dude

Dato : 31-05-11 04:39

Mikael L skrev:

> Hehe.Nej jeg tror det er nemmere at vende en olietanker i Københavns
> havn en at vende en Voyager på en 4 sporet motorvej. Den bil kan jo
> stort set ikke dreje.

Sådan går det, når man tager en V6 og lægger den på tværs. Det kan jo lade
sig gøre, både Mercedes og Hanomag viste vejen. Min old-old gamle 306 kunne
vende på en femøre. Til gengæld virkede bremserne skidt. Skulle man bremse
op i weekenden, så skulle man starte med det midt i ugen. Så længe var
skålene om at bremse...

Og hvergang man trådte på bremsen, så skulle man ud og opjustere alle fire
skåle igen

> [...]
> midt 90erne var mekaniker på et Chrysler værksted havde vi altid en
> gearkasse på lager, de gik som regel i stykker inden de nåede til

Det er helt sprit nyt, under 3000 Km!! Lagt i på aut.Chrysler værksted til
kr 22.500.....
Det var derfor, jeg købte den, selv om den er halvrådden. Jeg kan altid få
mine penge hjem bare på gearet alene.

Hvilket chrysler værksted kan du anbefale på sjælland? Jeg skal finde et
sted som gider sætte en anden sidedør i, hvis jeg selv skifter alle
rulleskinner og kommer med døre og stumper. Men selve døren skal monteres af
een, der har prøvet det før, ellers bruger de for meget tid (penge) på det.
Det er altid tricky med de andsvage døre, navnlig denne som har tre
skinneophæng. Det kræver 16 par hænder at jonglere med...