Re: 110-90-130 ved autoværnsåbninger. Hvor~
Fra : Mikael L

Dato : 29-05-11 14:19

Ja det kunne jeg se i fredags.

Mikael

Fra : RK

Dato : 30-05-11 06:18

Vejdirektoratet frventer at billister bliver totalt paniske når de opdager
at der kun er plastickegler der adskiller
dig fra de modkørende. De forventer at du flår i rattet og kaster bilen mod
venstre uden hensyn til nogle andre.
Derfor er det bedre at det sker ved 90 end ved 130 km/t.

Svaret kan indeholde spor af ironi.

Jeg syntes også selv at det er tåbeligt

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 30-05-11 08:13

On Mon, 30 May 2011 07:17:44 +0200, "RK" <Hej@der.dk> wrote:

> [...]
>venstre uden hensyn til nogle andre.
>Derfor er det bedre at det sker ved 90 end ved 130 km/t.

Jeg kan ikke lade være med at tænke på, at Vejdirektoratet måske
tænker ligesom dig.

Hvis du kører galt i din bil, så sker der ikke alverden, men hvis det
er en lastbil, så er det den grusomme død for mindst 5-6 biler med
indhold.

Der er trods alt forskel på 90 og 130 km/t.

--

Venlig hilsen
Folmer