Er bilbasen.dk altid så sløv
Fra : begynder

Dato : 28-05-11 09:33

Var inde for at lede efter bil, men siden tager jo 100 år om at opdatere.

Jeg har en 20 mbit forbindelse og næsten andre sider kører fint.

Men bilbasen og ekstrabladet er år om at opdatere. Skyldes det alle de lorte
reklamer eller er det bare hos mig det tager tid ???

Fra : Finn Guldmann

Dato : 28-05-11 10:46

Den 28-05-2011 10:32, begynder skrev:
> [...]
> Men bilbasen og ekstrabladet er år om at opdatere. Skyldes det alle de lorte
> reklamer eller er det bare hos mig det tager tid ???

Jeg ved ikke om de bruger en ekstern reklameserver. Men jeg har ofte
været ude for at en side hænger. Ikke fordi der er noget galt med selve
siden, men fordi den lige skal have lidt rekvalmer med, og den server de
lægger på altså er overbelastet, eller andet. Og man får ikke lov at
komme videre før reklamerne er kommet.

Desværre er der ikke så mange tilbage der bruger den hvor rekvalmerne
kommer som 'pop-up', som blot bliver blokeret, og erstattet af en
fejlmelding.

Fra : Mcwm

Dato : 28-05-11 10:58

Den 28-05-2011 11:46, Finn Guldmann skrev:
> Desværre er der ikke så mange tilbage der bruger den hvor rekvalmerne
> kommer som 'pop-up', som blot bliver blokeret, og erstattet af en
> fejlmelding.

I sådanne tilfælde, kan det betale sig at bruge Firefox med NoScript
(evt. kombineret med Peerblock).

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/noscript/

http://www.peerblock.com/

Venligst
Mcwm

Fra : -=JF=-

Dato : 28-05-11 13:33

Den 28/05/11 11.58, Mcwm skrev:

> I sådanne tilfælde, kan det betale sig at bruge Firefox med NoScript
> (evt. kombineret med Peerblock).

Eller installere Adblock på Chrome:
https://chrome.google.com/webstore/detail/gighmmpiobklfepjocnamgkkbiglidom?hl=da

--
Mhv.
John

Fra : Henrik B.

Dato : 29-05-11 15:08

> [...]
>
> Men bilbasen og ekstrabladet er år om at opdatere. Skyldes det alle de
> lorte reklamer eller er det bare hos mig det tager tid ???

Siderne bør indlæse forholdsvis hurtig. Jeg vil gætte på at det er din
Internet Explorer og/eller hardware der giver problemet. Hvilken version af
Internet Explorer kører du?

--
Er du til Saab: http://www.saabklub.dk/
Handel ikke med Bøje & Brøchner - Ford i Vejle: http://www.bb-vejle.dk/