Fiskeolie == totalskade ??
Fra : Claus U

Dato : 27-05-11 19:27

Hejsa - foranledet af uheldet med olieudslip på havnen i Aabenraa kan jeg
ikke lade være med at tænke på, om en bil, som har fået en større mængde
fiskeolie i kabinen kan afskrives som totalskadet hos
forsikringsselskabet?

Jeg tænker specielt på lugten og det afsnit af mythbusters, hvor de
afprøver "Stinky Car" <http://dsc.discovery.com/videos/mythbusters-stinky-
car-minimyth.html> Hvis man aldrig kan komme af med fiske lugten (vel
vidende, at ordet "lugt" kan gradbøjes), er det vel en totalskade?

--
Hygge
/Claus Ulstrup

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 27-05-11 21:52

Claus U har bragt dette til verden:
> er det vel en totalskade?

Som knægt hørte jeg om en Amazon som en mand havde gasset sig i.

Man fandt ham først efter ½ år.

Kabinen blev udskiftet, men vognen var ubrugelig da lugten stadig sad
der.

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 28-05-11 22:05

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen
> Claus U har bragt dette til verden:
>
> Som knægt hørte jeg om en Amazon som en mand havde gasset sig i.
>
> Man fandt ham først efter ½ år.
>
> Kabinen blev udskiftet, men vognen var ubrugelig da lugten stadig sad der.

Den slags lugt sætter sig vist i metallet ...

--
Per
www.campingogbil.dk

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 28-05-11 23:30

Per Henneberg Kristensen formulerede lørdag:
> Den slags lugt sætter sig vist i metallet ...

Åbenbart :)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Uffe Ravn

Dato : 28-05-11 23:57

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev

> Åbenbart :)

Men den må jo så nu være blevet rustbeskyttet?

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 29-05-11 00:39

Uffe Ravn:
> den må jo så nu være blevet rustbeskyttet?

Den kunne hvert fald ikke benyttes som rustvogn...

Hans
www.zofiaoghans.dk