Re: Ny GPS
Fra : Mikael L

Dato : 27-05-11 02:59

Garmin er vejen frem

Det er klart de nemmeste at betjene og de mest præcise af dem jeg har prøvet til at beregne ankomsttid på.

Mikael

Fra : Henrik B.

Dato : 27-05-11 10:04

> "Mikael L" skrev i meddelelsen
>
> Garmin er vejen frem
>
> Det er klart de nemmeste at betjene og de mest præcise af dem jeg har
> prøvet til at beregne ankomsttid på.

Enig! Og med mulighed for vej før by!
De test jeg har læst mener at markedets fedeste p.t. er Garmmin 3790 - med
en stemmestyring som rent faktisk virker..

--
Er du til Saab: http://www.saabklub.dk/
Handel ikke med Bøje & Brøchner - Ford i Vejle: http://www.bb-vejle.dk/

Fra : AS

Dato : 27-05-11 19:29

"Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote in message

> Enig! Og med mulighed for vej før by!
> De test jeg har læst mener at markedets fedeste p.t. er Garmmin 3790 - med
> en stemmestyring som rent faktisk virker..

IMHO god skærm, DEM, men mange ikke nødvendige funktioner. Stemmestyring
virker bedre, end på de fleste, men ikke alt kan styres.